Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik vandaag gehoord heb is dat deze rol gemaakt en gekeurd is met de nieuwe methode. Dus het zou harder moeten zijn dan wat we op dit moment nog hebben.
Ik neem aan dat al het knalvuurwerk dit jaar met de nieuwe methode gekeurd gaat worden. Maar dat zegt nog niet meteen dat hij ook harder gaat. Vergeet niet dat juist voor de matten de regels aangescherpt zijn dit jaar. Vorig jaar was nog 1 gram per knaller toegestaan, nu slechts 0.5 gram. Dus ik ben eerder bang dat het nog záchter gaat dan die matten die vorig jaar al te krijgen waren, en daar was ik al niet erg van onder de indruk.
Speculeren over prijzen heeft totaal geen zin...
Afwachten is de beste optie..zodra er prijzen bekent zijn dan kunnen we discusieren of het duur is of niet....
nogmaals je mag hier echt wel je eigen mening geven hoor je hoeft niet te iedereen gelijk te geven.![]()
een groot aantal members hier zijn bang afgeblaft te worden als ze hun eigen mening geven... en zijn dus erg voorzichtig met het kiezen van partij en posten van berichten (yes)