12 november 2014 #1 M maxman Registered User Artikelnaam: Profi mine 5 inch nieuw 2014 Artikelnummer: Importeur: Pyrostar Aantal shots: 7 30mm tubes Kartoninhoud: 6 Prijs: €17,95 tijdelijke introductie prijs van €12,50 Heb deze filmpje gevonden op youtube.
Artikelnaam: Profi mine 5 inch nieuw 2014 Artikelnummer: Importeur: Pyrostar Aantal shots: 7 30mm tubes Kartoninhoud: 6 Prijs: €17,95 tijdelijke introductie prijs van €12,50 Heb deze filmpje gevonden op youtube.
13 november 2014 #3 Dim Product Beheer Medewerker Tsjaaah we hebben die soort single shot van wolff en de bakkies van Royal ook natuurlijk. Die zitten ook allemaal rond deze prijs. Vind deze helemaal niet slecht!
Tsjaaah we hebben die soort single shot van wolff en de bakkies van Royal ook natuurlijk. Die zitten ook allemaal rond deze prijs. Vind deze helemaal niet slecht!
13 november 2014 #4 The Cigarman Moderator Medewerker Hij doet mij een beetje denken aan the Vast fortune van Royal. Was een cake/mine die ook alles in 1 x er uit schoot. Leuk, maar de naam mine vind ik dit geval niet passen.
Hij doet mij een beetje denken aan the Vast fortune van Royal. Was een cake/mine die ook alles in 1 x er uit schoot. Leuk, maar de naam mine vind ik dit geval niet passen.
14 november 2014 #5 Chrissie81 Registered User Inderdaad, noem het dan een 7 schot all at once cakeje.. 5" mine gaat nergens over:huh:
14 november 2014 #6 Tony Administrator Medewerker Dit heeft inderdaad niets met een 5" mine te maken.
14 november 2014 #7 smilli FPM Filmer Mwah ben niet echt onder de indruk, prijs vind ik te hoog voor een 7 shots die niet heel bijzonder is.
Mwah ben niet echt onder de indruk, prijs vind ik te hoog voor een 7 shots die niet heel bijzonder is.
15 november 2014 #8 Koetje Registered User Het sier van Pyrostar kan mij op een of andere manier toch nooit helemaal bekoren. Altijd stevig aan de prijs en mwah als reactie op hun blokkies.
Het sier van Pyrostar kan mij op een of andere manier toch nooit helemaal bekoren. Altijd stevig aan de prijs en mwah als reactie op hun blokkies.