5 mei films

Mattenfreak

Registered User
Tony zei:
Ik begrijp zeker dat niet iedereen dezelfde mogelijkheden heeft als FPM. Maar je weet gewoon als je een link plaats op een forum met 3000 leden dat de kans erin zit dat het filmpjes velen maken gedownload zal worden...Met of zonder registratie..

Dat is waar, maar bedenk wel dat niet iedereen behoefte heeft aan een show te kijken. Een aantal zullen dit bekijken en zich dan even aan moeten melden. Als ik voor ieder filmpje van een Chainthunder ofzo dit ga posten dan snap ik heel goed dat je daarmee enorm veel leden kan werven, maar die aanpak willen wij niet gebruiken. Laten we het erop houden dat als er shows zijn die enorm zullen vreten wij ze niet als directe links plaatsen en kleine filmpjes wel als directe link, zijn we beide blij en dan mag het duidelijk wezen dat we dat niet om het aantal leden doen. ;) :w

Tony

Administrator
Medewerker
Mattenfreak zei:
Dat is waar, maar bedenk wel dat niet iedereen behoefte heeft aan een show te kijken. Een aantal zullen dit bekijken en zich dan even aan moeten melden. Als ik voor ieder filmpje van een Chainthunder ofzo dit ga posten dan snap ik heel goed dat je daarmee enorm veel leden kan werven, maar die aanpak willen wij niet gebruiken. Laten we het erop houden dat als er shows zijn die enorm zullen vreten wij ze niet als directe links plaatsen en kleine filmpjes wel als directe link, zijn we beide blij en dan mag het duidelijk wezen dat we dat niet om het aantal leden doen. ;) :w

Nee we zijn niet beide blij , regel is alleen directe links..en daar houden we aan vast.

Freddy

Registered User
aardig filmpje...alleen vond ik de finale niet egt bijzonder...

wel geinig dat die eenden rond 2.07 min. van de schrik als een speer voorbij vlogen :p komisch!! ;)

Bovenaan