4Ever 4x25 schots doorlont box van Katan Vuurwerk!

Fearwind

Registered User
69 euro voor 2kg kruit, daar kan je geen buil aan vallen lijkt me zo. Is wel al zeker dat deze uitgeleverd gaat worden? Al door de keuring?

Dim

Product Beheer
Medewerker
69 euro voor 2kg kruit, daar kan je geen buil aan vallen lijkt me zo. Is wel al zeker dat deze uitgeleverd gaat worden? Al door de keuring?

Cake is door de keuring volgens Ronny Vos van Katan Vuurwerk. Deze gaat dus geleverd worden!

MrXtremeFireworks

Registered User
Let wel op dat voor deze cake een introductiekorting geldt. Bij vwl-steenbergen staat ook: van 100,- voor 69,- 't Zelfde idee als met de heavy legends, nu zijn ze ook vaak duurder dan vorig jaar. Dus als je nog van de prijs wilt profiteren, moet je hem dit jaar bestellen :D

Fearwind

Registered User
Let wel op dat voor deze cake een introductiekorting geldt. Bij vwl-steenbergen staat ook: van 100,- voor 69,- 't Zelfde idee als met de heavy legends, nu zijn ze ook vaak duurder dan vorig jaar. Dus als je nog van de prijs wilt profiteren, moet je hem dit jaar bestellen :D

Dan ga ik dat vanavond maar eens doen! Ondanks dat er vrijwel niks bekend is, heeft deze bak toch wel mijn interesse getrokken... En een verrassingscake zo eens in het jaar, is ook leuk... :happy:

painkiller

Registered User
En wederom het bewijs dat Rubro heer en meester is in de doorlont bakken.
Als je dan een doorlont box op de markt wil zetten zorg er dan ook voor dat de effecten mooi in elkaar over kunnen lopen en stop niet zomaar 4 cake's met reserve lonten in een doos.
Doordat iedere cake een eigen finale heeft werk je niet echt naar een climax toe zoals bij de Rubro boxen.
Natuurlijk is 69,= een geweldige prijs en er zitten mooie effecten bij maar ik zou ze persoonlijk liever los schieten.

Fearwind

Registered User
Je moet het natuurlijk wel zien in het perspectief van de prijsklasse. Ik denk dat op zijn minst de volgorde van schieten al te verbeteren is. Zo zou cake B van mij wat meer op het einde mogen zitten van de box. Maar voor dit geld nog steeds geen verkeerde box hoor! Met name cake D trekt de box omhoog in kwaliteit.

GMP82

Zilveren Member
Ik vind het een vrij inspiratieloze combinatie. De combi crossette en crackling peonie in 1 cake vind ik sowieso not-done. Daarnaast trekken deze cakes zich niet aan elkaar op, ze versterken elkaar niet.

Deze box heeft in mijn ogen maar 1 stevig pluspunt en dat zijn de blauwe boeketten. Voor de rest zijn de effecten stuk voor stuk gemakkelijk elders van betere kwaliteit verkrijgbaar.

Voor 69€ beslist geen miskoop, laat ik dat onderstrepen, maar zelfs voor 69€ kun je met wat zoekwerk en korting zelf iets overtuigenders/spectaculairders neerzetten. En laten we niet vergeten dat die 69€ een introductieprijs is.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Geweldige prijs voor een cake die ik wel de moeite waard vind! Valt me echt niet tegen voor dat geld!

Koetje

Registered User
Tsjah, wat kun je ervan zeggen. Voor het geld geen miskoop maar qua effecten geen topper. Kwaliteit van de film vind ik ook erg matig, misschien is het in het echt wel een stuk beter qua effecten.

Richardus

Registered User
Hmm, zeker niet slecht en voor het geld en de duur een geweldige koop, maar zonder de prijs te weten zou ik hem niet hoeven te hebben omdat ik er gewoonweg niet erg lyrisch van raak.

max368

Registered User
ach ja, de prijs is leuk he, maar daar is alles wel zowat meegezegd, ik heb niet 1 keer het gevoel gehad bij het kijken van het filmpje, van ja, die wil ik wel hebben voor het geld, ik denk als ik zelf voor 69 euro wat losse cakes uitzoek, ik dan zelf een leukere 100 schots cake ervan kan maken

trimbaard

Registered User
Deze bak moet je niet doorlonten. Voor dat geld steek je alle cakes in 1 keer aan. Heb je voor 69 euro een mooi stukje vuurwerk

Bovenaan