4Ever 4x25 schots doorlont box van Katan Vuurwerk!

ThunderBall

Registered User
Ik kom net de volgende doorlont bak van Katan Vuurwerk tegen:

4Ever 4 x 25 shots, 2 kilo netto kruitgewicht, en let op er wordt gesproken dat ie maar 69,- euro moet gaan kosten, meer heb ik er nog niet over kunnen vinden, volgensmij hebben wij 'm hier nog niet staan!:hehe!:

(25 schoten brocade mine brocade crown red glitters, green glitters, 25 schoten multi colour peony, 25 schoten crossette uitvoering en 25 schoten salute)

5000.jpg

Ik ben zeer benieuwd naar een filmpje.

potige_smurf

Registered User
69 euro:surprised:?Volgens mij mist er een 1:embarrased:.Hoe het ook zij,als ie maar 69 euro gaat kosten ga ik hem zeker halen:happy:.laat het filmpje maar komen!!!

bluebear

Registered User
dacht eerst dat het hier om 15 gramsboeketten ging maar met een kruitinhoud van 2 kilo kom je op 20 gram per schot:smiling:
en dat voor 69 euro:surprised:

maartenvincent

Registered User
Deze staat al een hele tijd op AVP, maar dat terzijde.
Hij gaat inderdaad 69 euro kosten en het filmpje moet binnenkort komen.
Zo zie je maar hoe het ook kan kwa prijzen!

ThunderBall

Registered User
Laten we wel even het filmpje afwachten voor we gaan vergelijken met de andere cakes, het is namelijk verdacht goedkoop.:huh:

ThunderBall

Registered User
Ik denk trouwens wel dat ie alleen al door zijn prijs erg interessant is en voor een heel grote groep kopers en vooral de gemiddelde vuurwerk consument en de jeugd met nog niet zo'n groot budget, deze kan wel is veel verkocht gaan worden, schijnt geloof ik groot ingekocht zijn.

kaboom05

Registered User
De skies of gold zit er in verwerkt al dan niet in een 25 grams uitvoering en dat is een topper verder multicolour, crosettes en salutes :smiling: en als je dan de prijs hoort tja dan wordt je vanzelf wel blij :lub:

Patrick

Registered User
Deze staat inderdaad al op mn lijstje als out-sider :p Wacht alleen nog een filmpje af. Skies of Gold is natuurlijk al een geweldige cake. Ben alleen benieuwd naar de rest.

Daarnaast heeft Katan ook hele leuke budget 500 gram cakes dit jaar a la Duitsland stijl. Weet niet of dit al bekend was hier? Is ook een goede tip :)

MrXtremeFireworks

Registered User
Nou als deze maar 69 euro gaat kosten! Dan haal ik hem sowieso, ookal mag ik maar 100/120 euro uitgeven. Ik zeg gewoon tegen m'n pa dat dit een superkorting is van 60% en dat deze alleen dit jaar geldt :p

bluebear

Registered User
hier een aantal http://www.freakpyromaniacs.com/forum/profi-vuurwerk/20475-katan-vuurwerk-dealers-2008-a.html
let wel deze lijst is uit 2008!
actuele lijst gevonden :smiling:
Drenthe:
Stunthandel.nl Vuurwerk
Wisseling 19
Dedemsvaart
Provincie Drenthe

Shop
Friesland:
Age Postma Vuurwerk
Gaastweg 54
Sint Nicolaasga
Provincie Friesland

Shop
Gelderland:
Sylvestershop Aalten
Hogestraat 18
Aalten
Provincie Gelderland
Shop

WizeGuy Vuurwerk (Katan)
Peperstraat 4
Aalten
Provincie Gelderland Shop
Katan Vuurwerk
Varsseveldseweg 87C
Doetinchem
Katan Vuurwerk
De Hogenkamp 11
Ulft
Katan Vuurwerk
Loohorst 12
Zutphen
Barendsen Fixet (VuurwerkBV)
Zutphenseweg 15
Vorden
Limburg:
Novita Gennep
Hoogveld 10
Gennep
Provincie Limburg

Shop
Noord Brabant:
Top1Toys Tilburg
Besterdring 139
Tilburg
Provincie Noord Brabant

Shop
Top1Toys Tilburg
DJ Jittastraat 6
Tilburg
Provincie Noord Brabant

Shop
Top1Toys Vlijmen
Burgemeester van Houtplein 35
Vlijmen
Provincie Noord Brabant

Shop
Goes Vuurwerk
Vierlinghstraat 12D
Werkendam
Provincie Noord Brabant

Shop
Noord Holland:
Top1Toys Hoofddorp
Markenburg 61/63
Hoofddorp
Provincie Noord Holland

Shop
Groenrijk Julianadorp
Schoolweg 78
Julianadorp
Provincie Noord Holland

Shop
NO Limit Fireworks
De Wieken 44
Hippolytushoef
Provincie Noord Holland

Shop
Utrecht:
Koidream Veenendaal
Patrimoniumlaan
Veenendaal
Provincie Utrecht

Shop
Zuid Holland:
Top1Toys Katwijk
Hoornesplein 57-61
Katwijk
Provincie Zuid Holland

Shop
CIGO Kort Ambacht
Kort Ambachtlaan 109
Zwijndrecht
Provincie Zuid Holland

Shop
CIGO Kop van Zuid
Vuurplaat 166
Rotterdam
Provincie Zuid Holland

Shop
Jessy Vuurwerk
Kaapstraat 93
Den Haag
Provincie Zuid Holland

Laatst bewerkt:

blackpowder

Registered User
Dit zou dan wel eens een gevaarlijke outsider kunnen worden mits de prijs van €69,- de goede prijs is.
Tevens als dit zou kunnen voor deze prijs is het ook duidelijk dat andere box-sets te hoog geprijst zijn.
Graag hoop ik binnenkort te kunnen zien wat de daadwerkelijke prijs is.
Want nu blijft het gissen.

mvg blackpowder

R

Ronny Vos

Guest
Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.

sprinkhaan

Registered User
Ik wil iedereen er wel op wijzen dat aan elke cake twee lonten zitten,het is NIET de bedoeling om deze twee lonten aan elkaar te koppelen.
De tweede lont is ervoor,wanneer de cake zou weigeren je de tweede lont kunt gebruiken om deze opnieuw te kunnen ontsteken wel uiteraard 15 minuten wachten voor je de tweede lont gaat ontsteken.

Ik heb al een opmerking van tony gezien hij niets kon vinden waar expliciet staat dat je het niet door mag koppelen met betrekking tot de nu geldende regels( c.e. tegen over r.a.c.t.) ,onder voor behoud natuurlijk.

Bovenaan