4092 Zena Shape Box
The Passion Registered User 28 februari 2017 #3 zeker weten dat ik die wil hebben. komt die ook in nl op de markt, of moet ik daarvoor naar belgie?
M maartenvincent Registered User 28 februari 2017 #4 Alleen in België denk ik, aangezien Zena Nederland niet van Zena is.
K kuilbult Registered User 6 maart 2017 #5 ik had hem ook, heel mooie pot, word deze ook weer verkocht bij zena?ik zie hem niet meer op de site staan
ik had hem ook, heel mooie pot, word deze ook weer verkocht bij zena?ik zie hem niet meer op de site staan
M maartenvincent Registered User 6 maart 2017 #6 Zal er in de loop van het jaar wel weer op komen. Ik geloof dat alles wat niet op voorraad ligt van de site wordt gehaald. Ik hoop dat hij weer terugkomt, want ik wil hem ook hebben. Straatfilmpjes hebben me overtuigd, wat een geweld.
Zal er in de loop van het jaar wel weer op komen. Ik geloof dat alles wat niet op voorraad ligt van de site wordt gehaald. Ik hoop dat hij weer terugkomt, want ik wil hem ook hebben. Straatfilmpjes hebben me overtuigd, wat een geweld.