4 Space

gietjo

Registered User
deze cakes zijn in het eggie in je eigen straat heel mooi om te zien. op een 22inch scherm is het toch allemaal anders, en niet te vergelijken. topper!!!

baracuda

Registered User
Zeer zeker een mmoie pakket maar ben nog aan het twijfelen heb niet zo veel te besteden met een budget van +- 1500€ moet ik erg voorzichtig zijn dus goed met me zelf in beraad gaan een vergadering met me zelf en een vervolg overweging met de + en _ punten van deze pakket 4 potten
totaal 1170 gr
totaal 78 schots
per schot 15 gr
vanuitgaand 99.50€ is 24,87 niet echt goedkoop maar ook niet duur lijkt op de efecten van breeschoten veel goud en daaar hou ik wel van maar niet de prijzen die breeschoten hanteerd
dus terug naar mijn gedachten omgerekent 99,50/delen door 1170x500gr=42,52€voor een 500gr is aanvaardbaar omdat goud een mooie kleur is
bij harings krijg ik er ook een zware 13 schots bij voorverkoop 100E en denkend mede hopend dat deze 90€ gaat kosten
koop ik dit pakket en een potje van 11€ en heb gratis de 13 schots dus ik koop het ook
haha wat een lol is het vuurwerk maakt veel los blijdschap lachen kippivel koorts drama o o o vuurwerk voor altijd en als ze het in nederland gaan verbieden ga ik verhuizen naar het buitenland!!!!!!!!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Zeer zeker een mmoie pakket maar ben nog aan het twijfelen heb niet zo veel te besteden met een budget van +- 1500€ moet ik erg voorzichtig zijn dus goed met me zelf in beraad gaan een vergadering met me zelf en een vervolg overweging met de + en _ punten van deze pakket 4 potten
totaal 1170 gr
totaal 78 schots
per schot 15 gr
vanuitgaand 99.50€ is 24,87 niet echt goedkoop maar ook niet duur lijkt op de efecten van breeschoten veel goud en daaar hou ik wel van maar niet de prijzen die breeschoten hanteerd
dus terug naar mijn gedachten omgerekent 99,50/delen door 1170x500gr=42,52€voor een 500gr is aanvaardbaar omdat goud een mooie kleur is
bij harings krijg ik er ook een zware 13 schots bij voorverkoop 100E en denkend mede hopend dat deze 90€ gaat kosten
koop ik dit pakket en een potje van 11€ en heb gratis de 13 schots dus ik koop het ook
haha wat een lol is het vuurwerk maakt veel los blijdschap lachen kippivel koorts drama o o o vuurwerk voor altijd en als ze het in nederland gaan verbieden ga ik verhuizen naar het buitenland!!!!!!!!

Ik heb nu een paar post van je zitten lezen en ik moet zeggen dat het me een hoop moeite kost om je posts te lezen.
Zou je in het vervolg wat meer leestekens zoals komma's, hoofdletters en punten kunnen gebruiken.

Dat leest voor iedereen makkelijker.

Thanks.

PyroGuy

Registered User
Ze zien er wel goed uit. Ze kosten 79,95 bij kuiper koekange.
Twijfel geval voor mij. Er is hier geen demo, dus een voorproefje in het echt zal ook niet gaan.

jetztgehtslos

Registered
Van jullie omschrijving klopt er iets niet geloof ik.
Ik heb de films bekeken, en de laatste fan shaped potten komen op 3x5 schoten = 15.
Dat is bij mij man 15x15 = 225 gram.
Daar wordt geen melding van gemaakt, wel van 19 schoten. Hoe zit dat nou?

DioR

Registered User
De eerste pot is geweldig.
Ik ben dan ook op zoek naar een cake met het effect van de galaxy. Kan iemand mij helpen?

PyroGuy

Registered User
Ik had ze op de lijst staan, maar ze toch maar geschrapt.
@DioR: Golden Glory van ProLine geloof ik. Of bedoel je eentje van Wolff?

DioR

Registered User
Ik had ze op de lijst staan, maar ze toch maar geschrapt.
@DioR: Golden Glory van ProLine geloof ik. Of bedoel je eentje van Wolff?

Maakt niet uit van welk merk. Zoek echt speciaal dat effect. Kijk zelf wel rond of het merk in mij regio te koop is.
De Golden glory is zo'n pot!
Dank u... ik ga gelijk zoeken naar dealer in de omgeving arnhem.

donlaulul

Registered User
dat is volgens mij de importeurs film maarja

ik heb hem besteld en ik kijk wel wat het wordt denk dat hij me niet teleurstelt als ik op beide filmpjes moet afgaan

gietjo

Registered User
Bij mij zit hij ook in de collectie. Als het er in mijn ogen op de film (+/-80 meter) al goed uit ziet dan kan hij in de straat alleen maar beter zijn.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vond alle cakes uit dit pakket gewoonweg fantastisch! Vooral de cake Star Dust is prachtig en volgensmij zeer goed te combineren met de Sniper cake. Aankomende jaarwisseling ga ik dit pakket zeker dubbel bestellen.

Bovenaan