Max. caliber is idd 8 inch in belgie, tenminste zo ver mij bekend van wat op de vrije markt koopbaar is..
Maar over shells lullen we op een ander forum zo als al eerder gezegt, dus nu weer over de 3 en 4" blokjes,
De enige plek zo ver mij bekend waar je in belgie nog 3 en 4 inch blokken kunt kopen met een kvktje, btw papieren en paspoort zijn de jongens van
www.fireworks.be :*
Onder catagologus en bestellingen, compacts, onderaan de pagina, en voor een *kuch* zacht prijsje heb je daar al een mooi blokkie ]

.
Let op!!
Ik geef mensen deze info niet om als een gek daar je eerste blokkie te gaan kopen, doe dit alleen na dat je alle info heb doorgelezen over het afsteken van dit soort blokken.
Ik raad ten strengste aan om de veiligheids regels na te volgen zo als die staan beschreven, en steek deze blokken ook cker niet in een woonwijk af want dan zijn de gevolgen niet te overzien (denk aan doden, zwaar gewonden, kapot materieel en her en der een brandje)
Steek dit soort blokken alleen af als je 100% nuchter bent, een gezond verstand hebt, en alle regels en info te hebben doorgelezen...
Maar zelfs dan raad ik het mensen nog af...
greedings,
Der Schuim :w