4 Ever

R

Ronny Vos

Guest
Is Katan actief op dit forum want ik zou graag een reactie zien. Snap niet na alle klachten dat ze de restpartij willen verkopen.

Beste Havenmeester,

Graag jou mail nogmaals,waarom neem je wel de tijd om het hier te vermelden en niet een een email naar ons.

R

Ronny Vos

Guest
Ik persoonlijk vind het meer storend dat ze oude voorraden niet uit de handel halen.
Ze denken natuurlijk snel nog ff te cashen, boeiend of er ongelukken gebeuren.

Beste Pancake,

Er is geen oude voorraad en ook geen nieuwe productie gekomen dit jaar.
Dus snel cashen,boeiend of er ongelukken gebeuren....waar dit weer op slaat!!!!!!!

Pancake77

Registered User
Beste Pancake,

Ik weet niet waar jij de foto hebt gezien

KLIK

Dit is oude voorraad van verleden jaar immers adviesprijs was afgelopen jaar ook €69.00
Nu wordt die van € 99.00 voor € 49.00 aangeboden, dus jij zegt dat het geen oude voorraad is en geen nieuwe productie.
Dan ben ik persoonlijk benieuwd wat dit dan wel is?

Er staan in dit topic genoeg reviews over dit artikel, ook dat de netto kruit inhoud verre van klopt.
Jammer dat dit weer wordt aangeboden als een box met 2 kilo kruit inhoud.

In mijn ogen dient een importeur nadat er een slechte batch is geweest, deze preventief te ruimen uit goodwill en niet nog tegen dumpprijzen aan de man te brengen.

R

Ronny Vos

Guest
KLIK

Dit is oude voorraad van verleden jaar immers adviesprijs was afgelopen jaar ook €69.00
Nu wordt die van € 99.00 voor € 49.00 aangeboden, dus jij zegt dat het geen oude voorraad is en geen nieuwe productie.
Dan ben ik persoonlijk benieuwd wat dit dan wel is?

Er staan in dit topic genoeg reviews over dit artikel, ook dat de netto kruit inhoud verre van klopt.
Jammer dat dit weer wordt aangeboden als een box met 2 kilo kruit inhoud.

In mijn ogen dient een importeur nadat er een slechte batch is geweest, deze preventief te ruimen uit goodwill en niet nog tegen dumpprijzen aan de man te brengen.

Beste Pancake,

Jij hebt zelf altijd goed contact met Ron,waarom bel je hem niet op?

Ik weet niet welke voorraad een winkelier heeft staan,dus hoe kan ik dan er voor zorgen dat dit gedumpt wordt?

Pancake77

Registered User
Beste Pancake,

Jij hebt zelf altijd goed contact met Ron,waarom bel je hem niet op?

Ik weet niet welke voorraad een winkelier heeft staan,dus hoe kan ik dan er voor zorgen dat dit gedumpt wordt?

Ronny, ik heb Ron hier ook al over bericht.

Maar nu draai je zelf om de zaken heen in mijn ogen.

Ik zeg niet dat jij zorgt dat ze nog aan de man gebracht worden, dit doen winkeliers zelf natuurlijk.
Maar ik vind dat importeurs er voor moeten zorgen dat winkeliers gevaarlijk spul niet meer verkopen, dus deze preventief ruimen en winkeliers schadeloos stellen. Dit vind ik namelijk wel de verantwoordelijkheid van de importeur.
Katan is immers op de hoogte van het zeer slecht en gevaarlijk presteren van de 4 ever.

R

Ronny Vos

Guest
Ronny, ik heb Ron hier ook al over bericht.

Maar nu draai je zelf om de zaken heen in mijn ogen.

Ik zeg niet dat jij zorgt dat ze nog aan de man gebracht worden, dit doen winkeliers zelf natuurlijk.
Maar ik vind dat importeurs er voor moeten zorgen dat winkeliers gevaarlijk spul niet meer verkopen, dus deze preventief ruimen en winkeliers schadeloos stellen. Dit vind ik namelijk wel de verantwoordelijkheid van de importeur.
Katan is immers op de hoogte van het zeer slecht en gevaarlijk presteren van de 4 ever.

Beste Pancake,

Nogmaals,ik weet niet welke voorraad een winkelier heeft staan,en ik draai ook niet om de zaken heen.
Wanneer ik niet weet wat een winkelier nog heeft staan,hoe moet ik er dan voor zorgen dat hij/zij dit niet meer verkoopt???

Je schrijft dat je Ron hier al over hebt bericht,wat was zijn antwoord op jou vraag?

Laatst bewerkt door een moderator:

Pancake77

Registered User
Beste Pancake,

Nogmaals,ik weet niet welke voorraad een winkelier heeft staan,en ik draai ook niet om de zaken heen.
Wanneer ik niet weet wat een winkelier nog heeft staan,hoe moet ik er dan voor zorgen dat hij/zij dit niet meer verkoopt???

Je schrijft dat je Ron hier al over hebt bericht,wat was zijn antwoord op jou vraag?

Jij kent jouw verkooppunten niet?

Jij benaderd jouw verkooppunten niet met de vraag of ze nog restpartijen van slecht/gevaarlijk presterende 4 evers hebben staan?

Door middel van bovenstaand, je verkooppunten benaderen en deze als importeur uit de handel nemen is stap 1 misschien?

Maar ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wat het wel is, volgens jouw woorden geen oude voorraad en geen nieuwe productie. Wat is het dan wel?

Fusang

Registered User
Het wordt zo meer een topic om Katan zwart te maken en de grond in te boren hè?
Over het algemeen levert Katan prima producten, dat er dan eens een product bij zit dat gevaarlijk is... KAN gebeuren... Ik heb vaak genoeg cakes uit elkaar zien klappen en Silver Salutes op 3 meter hoogte tot ontploffing zien komen.

Het wordt nu zo gebracht alsof het Katan geen moer uitmaakt wat het vuurwerk doet, als het maar verkoopt... Lijkt me sterk.

Pancake77

Registered User
Het wordt zo meer een topic om Katan zwart te maken en de grond in te boren hè?
Over het algemeen levert Katan prima producten, dat er dan eens een product bij zit dat gevaarlijk is... KAN gebeuren... Ik heb vaak genoeg cakes uit elkaar zien klappen en Silver Salutes op 3 meter hoogte tot ontploffing zien komen.

Het wordt nu zo gebracht alsof het Katan geen moer uitmaakt wat het vuurwerk doet, als het maar verkoopt... Lijkt me sterk.

Drac0w, Ronny is hier zelf debet aan omdat hij geen antwoorden op simpele vragen geeft en ipv daarvan eromheen blijft draaien en nu zelfs de verantwoordelijkheid op de winkelier afschuift.

Mijn doel is niet Katan zwart te maken, maar ik krijg geen eerlijke antwoorden, het zal best dat Katan over het algemeen goede producten levert, maar op deze manier met potentiële of oude klanten om te gaan vind ik bedrijfstechnisch allerminst de juiste oplossing.

Bovenaan