4 Ever

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik wacht de uitwerking af misschien maakt dit nog iets goed. Evengoed zou ik als ik katan was proberen mensen zoals wij tegemoet te komen, want wat ik al aangaf eerder 2.0 kg powder. Ik mis 600 gram , waar behoorlijk mooi vuurwerk van gemaakt kan worden.

Ray.Ray

Registered User
Yep .... hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht.... gaat al moeilijk in deze tijd maar nu helemaal.
Ben gelukkig zeeg goed geholpen in de winkel waat ik het kocht (lange wacht tijd) maar wat wil je bij Orthen :tounge:
Nog wat gratis artikeltjes erbij gehad.

rikkoenjeffrey

Registered User
Weet je Ray we maken er gewoon wat moois van met de andere dingen, nogmaals als katan serieus genomen wil worden laat ze wakker worden daar, en iets moois op poten zetten, anders vallen ze wat mij betreft in 1x naar beneden het pijl van proline ofzo!

Ray.Ray

Registered User
Weet je Ray we maken er gewoon wat moois van met de andere dingen, nogmaals als katan serieus genomen wil worden laat ze wakker worden daar, en iets moois op poten zetten, anders vallen ze wat mij betreft in 1x naar beneden het pijl van proline ofzo!

Ja zo is het maar net volgend jaar niks van Katan voor mij maar heb inderdaad meer dan genoeg moois :lub: van andere fabrikanten / leveranciers die wel in de cake stoppen wat ze zeggen. Tja ga nu toch echt kijken o ik een oog dicht krijg.

rikkoenjeffrey

Registered User
ik bekijk het resultaat, want de aantal grammen zegt niet altijd wat, ik hoop wel dat katan hier van leert. Grootdoenderij heb je helemaal niks aan blijf gewoon eerlijk daar kom je uiteindelijk het verste mee.

FBF-Pyrotechnics

Registered User
Dit is het niet het enige product wat meer NEM zou moeten hebben, kijk ook maar naar de nieuwe ''Feuerwerk'' butget serie. Een 500 grams cake met maar 191 gram NEM noem ik niet positief. (gelukkig is de prijs er naar).

Na de reacties gelezen te hebben over de 4 Ever cakebox ben ik blij dat ik er geen 2 van heb aangeschaft. Natuurlijk valt de prijs mee, maar wat een bedrijf promoot, moet men ook waarmaken!

Met vriendelijke groet,
FBF-Pyrotechnics

jay69

Registered User
ben net nieuw hier maar herken jullie probleem.
ik heb de 4 ever gisteren opgehaald, en heb ook gezien hoeveel kruit erin zit.
ik heb net naar katan zelf gebeld, en die zeggen dat je terug moet naar je dealer als je niet tevreden bent.
dan moet je je geld terug krijgen.

kaboom05

Registered User
Te weinig kruit is 1 ding maar nu mag ik ook volgens de sticker op de cake de lonten nog niet eens aan elkaar koppelen :crying: :smiling:

gary3890

Registered User
Bij deze het filmpje waar we lang op gewacht hebben. De skies op gold lijkt echter in dit filmpje amper van de grond te komen. En wat ligt het tempo ongelofelijk laag!

Slomo

Banned
Hier ook nog eens 2 keer cake C en D in de doos. Erg handig.
Tsja, eerste en laatste keer Katan.

zitten volgens mij met 2 x4ever in 1 karton, zal je dealer even aansprken

Maar wat een matig zing zeg.. Waar is die crossette bak?

Voel me aardig genaaid laatste keer Katan!

Slomo

Banned
KATANNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Wat bezielt jullie om zulke slechte cakes op de markt te brengen! Levensgevaarlijk!!!

Mensen LET OP!!! Cake C Knalt extreem laag!!! In een straal van 20m sta je 100% Sterren te koppen!!!

Dim

Product Beheer
Medewerker
Deze cake had ik 2x. Moet zeggen dat ik hem wel aardig vond. Bepaalde effecten gingen erg laag. Ook was het geen doorlontbak die zich kan meten met bijvoorbeelde de event 4 seasons of de immortal gold, maar voor dat geld een leuk ding.

rikkoenjeffrey

Registered User
Voor het geld niet verkeerd, soms best een goed gevulde lucht. Maar bij mij was the verzie van skys of gold erg gevaarlijk. Deze klapte op 10 meter hoogte waardoor de effecten met gemak de grond bereikte.

Bovenaan