4 Ever

rikkoenjeffrey

Registered User
jammer dat ze gister tijdens de 2e kerstdag demo de kans niet benut hebben om deze te schieten. Toch een beetje een tegenvaller vind ik. Misschien is dit product inderdaad niet zo goed als we hopen?

gary3890

Registered User
Nou ik heb de cakebox binnen en ben zeer teleurgesteld en misschien zelfs wel boos op Katan vuurwerk. Tot mijn verbazing heeft namelijk geen van de 4 cakes de beloofde 500 gram! (zie foto's)

Cake A - 423 Gram
Cake B - 275 Gram
Cake C - 273 Gram
Cake D - 375 Gram

GroteFoto-4MF6LB8A.jpg

GroteFoto-PMS8I3C6.jpg

GroteFoto-APH3EVMD.jpg

GroteFoto-CY3MPAYH.jpg

GroteFoto-4BGDFPQP.jpg

Het aantal gram klopt dus ook precies met het gram van de Skies of Gold. Ik voel me ongelofelijk belazerd door Katan vuurwerk. In plaats van de beloofde 2KG zit er maar 1346 gram kruit in deze BOX!!

Wat kan ik hier nu tegen doen als consument? Ik voel me echt bedrogen.

USRRobiwan

Registered User
Terug brengen en een vervangend product er voor vragen. Je hebt het in de winkel gekocht, dus ik neem aan dat er dan de normale regels gelden die er zijn voor winkels etc.

Pancake77

Registered User
Foei foei KATAN, hier scoor je geen punten mee!
Deze kwestie was al eerder aangekaart in dit topic, aangezien de Skies of Gold al geen 500 grammer is, kon de beloofde 2 kilo sowieso al niet gehaald worden.
Dit maakt het nu wel erg bont!

Fearwind

Registered User
Het aantal gram klopt dus ook precies met het gram van de Skies of Gold. Ik voel me ongelofelijk belazerd door Katan vuurwerk. In plaats van de beloofde 2KG zit er maar 1346 gram kruit in deze BOX!!

Wat kan ik hier nu tegen doen als consument? Ik voel me echt bedrogen.

Ondanks dat ik dit had verwacht, schrik ik ook wel van hoeveel het afwijkt in totaal. Ik heb m ook op de gok besteld dat ik een 2KG box zou krijgen, maar het verschil van ruim 600gram is wel erg merkwaardig...

Inderdaad terug naar de winkel en kijken of ze een oplossing kunnen vinden.

maartenvincent

Registered User
Ach ja, een nieuw jaar, een nieuwe teleurstelling van Katan. Dit flikken ze toch ieder jaar weer, en ieder jaar trappen we er toch weer in (blij dat ik hem niet heb besteld).
Begrijp me niet verkeerd, ze hebben er leuke producten bij zitten. Maar die aanbiedingen die er 'too good to be true' uitzien, zijn dat ook altijd :crying:.

!fireworkfreak!

Registered User
Dit is werkelijk schandalig,
En misleiding van de consument, er wordt beloofd dat je een 2kilogram aan kruit krijgt die in deze box zou moeten zitten, en dit valt ff 600gram lager uit.
Iedereen die deze box heeft, klachtformulier richting Katan sturen, en zou zelf persoolijk ook mee terug gaan naar de winkel en geld terug vragen of vervangend product, hun bieden het tenslotten aan als zijnde een 2kg kruit box die je dus niet krijgt! Dus zij zijn de eerste directe contactpersoon hiervoor! Je koopt tenslotte een cakebox van 2kg dus 4x 500gr, en niet 1tje van 1350gr, waarvan sommige cakes zelfs maar 270gr bevatten....

Schande!
En een dikke thumbs down voor Katan!

Laatst bewerkt:

dennis1973

Registered User
dit is dus precies de reden dat ik daar nooit meer heen ga ... 2 jaar geleden een aktie met geloof ik een doos vol 500 grammers voor 250 eurie , en bleek er maar 2 500 gram blokkies in te zitten en de rest was ook prut !!!

Slomo

Banned
Hmzz.. Ik heb tot mijn spijt deze cake bij vw4all moeten halen, en de kans dat die mensen enige medewerking verlenen lijkt mij nihil.

Ik schrok ook van de kruit gewichten... 4xx kan ik nog inkomen maar 2xx lol en er meer als 600gr naast zitten?
Ik begin na 1jan iig met een legitiem klachten formulier bijgaand met de vraag os zij mij het volledige bedrag willen terug storten.

Klachten afhandeling dient te gebeuren zoals bij elk bedrijf in NL en zo niet staat de geschillen commissie klaar.

Volgend jaar een kleine boycot voor Katan...

Slomo

Banned
dit is dus precies de reden dat ik daar nooit meer heen ga ... 2 jaar geleden een aktie met geloof ik een doos vol 500 grammers voor 250 eurie , en bleek er maar 2 500 gram blokkies in te zitten en de rest was ook prut !!!

Bedankt voor het vooraf waarschuwen!

Ondanks dat andere vaak niet zitten te wachten op negatieve of kritische ervaringen had ik het toch fijn gevonden als mensen VOORAF hun ervaringen met katan kenbaar hadden gemaakt!

dennis1973

Registered User
Bedankt voor het vooraf waarschuwen!

Ondanks dat andere vaak niet zitten te wachten op negatieve of kritische ervaringen had ik het toch fijn gevonden als mensen VOORAF hun ervaringen met katan kenbaar hadden gemaakt!

geloof dat er toen ook op het forum al genoeg over gesproken werd !!!!

brian the freak

Registered User
Ik heb er maar 45.- per set voor betaald en daar zullen ze toch echt niet voor tegenvallen maar dat het misleiding is kun je niet om heen maar was wel te verwachten als je kijkt naar de prijs.

Bovenaan