Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Stefanfreak zei:Ik had gister geen zin meer om nog even een reactie te plaatsen. Dus dat dan nu maar.
Ten eerste:
Vinnie, Poziloc, Tony en alle andere Mod's een jullie krijgen een complimentje van een voorbijganger die mij op de rug tikte (ik had FPM t-shirt aan) voor de mooie foto's en video's die hier op de site staan. Hij is niet geregistreed ofzo, maar hij keek zo rond oud en nieuw wel eens op FPM.com
Ten tweede:
Ik stond om 19.30 uur aan de waalkade en heb weinig freaks gezien maargoed. De show was behoorlijk goed, alleen zoals al gemeld mochten ze van mij die knalpijlen ook wel inkorten. Ook weer mooie water-shells en goed geschoten shells.
Ook had ik gezelschap van Pyrofreak en jawel, een vrouwelijke vuurwerkfreak!!! Helaas geen 20 meer maargoed... ik ben het nog niet eerder tegengekomen dat een vrouw van achter in de 50 foto's maakt van vuurwerk, heel goed!!!
Ook vond ik dat het ponton dichtbij de spoorbrug lag, of ligt dat nu aan mij. En ik snap ook niet dat ze de scheepvaart gewoon door lieten gaan... Die boten vaarden behoorlijk dicht langs het vuurwerk.
Als ik voor het vuurwerk een cijfer moest geven dan kreeg deze van mij een 7. Vooral omdat het vuurwerk lekker doorschoot en dat ze wel aardig met de muziek meegingen. Helaas dan een minpuntje voor die knalpijlen...
Ook heb ik voor het eerst foto's gemaakt. Helaas zijn mijn foto's niet al te mooi geworden. Dit omdat ik geen statief had en omdat ik moest filmen én foto's maken tegelijk.