34e Internationale vuurwerkfestival Valencia Oktober 2013.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis010

Registered User
Ik open alvast een topic in verband met de wisselende berichten over veranderingen aan dit festival.
Wij hebben in ieder geval al weer een weekje geboekt van 5 tm 12 Oktober, al was het alleen maar voor het weer :lub:

Mocht er iemand nieuwe info binnen krijgen over de ontwikkelingen, plaats deze dan a.u.b. hier.

Om het geen leeg topic te laten zijn, nog even twee filmpjes van nocturna's uit La Pobla de Vallbona in 2012.

Ricasa:

Vicente Caballer:

Tony

Administrator
Medewerker
Festival gaat door!!!
Programma nog niet bekend. Komt zeer binnenkort.

Firecrack-R

Registered User
Ik ben weer present :happy::lub:

Btw: mag Marti dit jaar nog een keer schieten op het plein i.v.m. dat contract of is die afgelopen? Zo ja, heeft Valenciana het contract? Dit aangezien ze ook de Mascleta van 11 mei schoten..

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben weer present :happy::lub:

Btw: mag Marti dit jaar nog een keer schieten op het plein i.v.m. dat contract of is die afgelopen? Zo ja, heeft Valenciana het contract? Dit aangezien ze ook de Mascleta van 11 mei schoten..

Het zijn verschillende feesten. Het 1 staat los van het ander.

Firecrack-R

Registered User
Ja, maar vorig jaar op 12 mei met blabla heilige de desampros schoot Marti ook, of het moet toeval zijn maar ik heb zo'n gevoel dat die mascleta daar ook onder valt.

Tony

Administrator
Medewerker
Ja, maar vorig jaar op 12 mei met blabla heilige de desampros schoot Marti ook, of het moet toeval zijn maar ik heb zo'n gevoel dat die mascleta daar ook onder valt.

De heilie mevrouw staat los van de gevechten met de Moren :)
De kans is dat wanneer het stadhuis alles organiseert ze kiezen voor een jaar met 1 en hetzelfde bedrijf.

We gaan het zien.

chromeeh

Registered User
Is er al wat meer over de data bekend? Want kom online niet veel tegen hier over :(
Alleen dat het "mid october" is...

Tony

Administrator
Medewerker
Is er al wat meer over de data bekend? Want kom online niet veel tegen hier over :(
Alleen dat het "mid october" is...

Op 8 Oktober word het festival gehouden (2 shows)
9 Oktober schieten ze een mascleta. Staat los van het festival. Is de viering van de overwinning op de Moren.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dit nieuws werd begin December gepubliceerd:

The Provincial Council of Valencia has increased the budget for the Festival of Fireworks 2013 on the occasion of the Feast of the Nou d'Octubre.

The initiative is a strong commitment to support Valencian companies. They already fired last October and will do so again in Valencia next year.
The cost of the event in 2013 is 167,685 compared to 122,000 euros this year and represents an approach to the cost of 2011 when it conducted an expense of 180,000, according to the council.

The Head of the Music and Theatre of the Provincial Council of Valencia, Cristobal Grau, ¨ said the fireworks industry supports through the festival. We've made ​​a major change, we are sure that they are the Valencian companies that shoot in the contest "
He added that the provincial corporation "is in talks with the municipality of Valencia technicians to improve and enhance the festivities show pyrotechnic July Fair", as already announced in October Valencia City.

MichelAngelo

Registered User
Ach waarom ook niet. We leven maar 1 keer. Met de vrouwen in september cultuur en kruit snuiven in Berlijn, dan in oktober maar weer een paar dagen zon pakken in Valencia met m'n gabbertje. Weg 's ochtends 7 oktober en terug 's avonds 9 oktober. Voor een klein prijsje vliegen, voordelig appartementje, blijft er voldoende over voor flink wat cerveza en tapas.

rob39

Registered User
Ik denk dat ik maar met vriend Michelangelo mee ga....... alleen al die wijze vragen, waar komen die vandaan??? Ik hoorde net op shownieuws dat het budget verdubbelt is en dat Bassie en Adriaan het allemaal gaan afsteken..... dat voordelige appartementje, is dat zo'n tent waar je heerlijk slaapt en wakker wordt met 50 euro tussen je tenen???? Met die cerveza zou ik overigens maar uikijken, ik zal niets zeggen, maar ik zeg...PARIJS.... hahaha

eerst berlijn en dan Valencia...... het kan rotter en volgend jaar maar eens gaan kijken in zuid italie, San Severo ( in mei) en/of Adelfia..... was het maar vast zo ver.......

tot zaterdag, beetje zwoegen op het stalen ros en dan aan het vlees.....

Dennis010

Registered User
Blijkt nu dus dat dit een dubbel topic is. Jos had er in december al een gestart voor het 34e festival.
NIEUWS van Rob B. is in ieder geval dat Ricasa en Europlá de Castillos gaan schieten.. :lub::lub:

Afroman

Registered User
Aanwezig! 5 Oktober t/m 10 oktober! Samen met Falleros Vorig jaar was echt een topper, al zit het mooie weer mee dan is mijn vakantie compleet! Pobla, bij de bedding en dan nog een mascleta, heerlijk kruid snuiven! Nog een paar maandjes!

RNBakker

Registered User
Ben er dit jaar ook bij samen met mijn vrouw. Helaas maar kort i.v.m. beperkt aantal vakantiedagen van mijn vrouw. 7 oktober 's avonds heen en 9 oktober 's avonds weer terug. Zien we de twee shows, de dag erna een mascleta en hopelijk op de 7-de ook nog de nocturna. Hoe laat is die nocturna? Zonder vertraging landen we de 7-de om 19.30 in Valencia.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan