31ste international vuurwerk festival Valencia 2010

vonk

FPM Moderator
Medewerker
De 2 avondshows zijn inderdaad in de bedding, op de vertrouwde plaats van tijdens fallas.
Wat ik me zo kan herinneren is er tijdens deze dagen ook 1 mascleta, op het plein alleen dan zonder kooi dacht ik (dus ook "beperkter" qua opzet.
Verder is er in pablo de Vallbona ook redelijk wat te doen tijdens deze dagen.

Beide hotels die je noemt staan aardig goed bekend.

Klopt, geen kooi dus ook geen shells. In pobla de vallbona zijn ook meerdere dagen mascleta's, nocturna's en avondshows. Deze zijn echt een aanrader van wat ik op film gezien heb en live 2 jaar geleden.
Van wat ik begrepen heb is pobla met de metro ook goed te bereiken.

Poziloc

FPM Hangouderen
Is om precies te zijn, ongeveer 40 minuten rijden met de metro...je stapt dan in the midle of nowhere uit.
Het dorp zie je zo liggen...kwestie van alsmaar rechtdoor lopen en je loopt zo tegen de mascleta aan...al met al is het ongeveer een kwartiertje lopen.

MichelAngelo

Registered User
Bedankt mannen voor de uitleg. Ik ga maar eens kijken welk hotel het mooiste prijsje beidt in die periode. Venecia ligt denk ik wat centraler en dichter bij de metro, maar Dimar wat dichter bij de bedding als ik het zo bekijk.

Ik kijk er nu al naar uit!

Tony

Administrator
Medewerker
Bedankt mannen voor de uitleg. Ik ga maar eens kijken welk hotel het mooiste prijsje beidt in die periode. Venecia ligt denk ik wat centraler en dichter bij de metro, maar Dimar wat dichter bij de bedding als ik het zo bekijk.

Ik kijk er nu al naar uit!

Of je huurt een auto. Die zijn in Valencia redelijk goedkoop vergeleken met andere steden/landen.

Bizzle

Registered User
Even een vraag hierover.Is het elk jaar op de zelfde datum? En zijn de 2 shows ook altijd op 1 avond? Is het ook elk jaar op de zelfde plek als de " Fallas Castillos" ?

Graag hoor ik dit van jullie,zodat ik kan gaan boeken en dit ga meemaken...

Drillz

Registered User
Even een vraag hierover.Is het elk jaar op de zelfde datum? En zijn de 2 shows ook altijd op 1 avond? Is het ook elk jaar op de zelfde plek als de " Fallas Castillos" ?

Graag hoor ik dit van jullie,zodat ik kan gaan boeken en dit ga meemaken...

Ja, ja en ja. Maar dat zegt natuurlijk nog niks over dit jaar.....

MichelAngelo

Registered User
Ik heb inmiddels geboekt voor een paar dagen in Venecia.
Iemand nog een gouden tip voor de beste tapas van Valencia?

Laatst bewerkt:

Firecrack-R

Registered User
bump...

Zo juist een hotel geboekt in Valencia, aan de rand van de stad, de prijs viel erg mee!
Ik en m'n vader gaan van 7 oktober tot 10 oktober voor het eerst naar Valencia:D alleen de vlucht moet nog wel geboekt worden. Op het moment is het met vueling +- 165 euro p.p. dus dat valt mee, alleen weet iemand of die prijs nog verder gaat dalen de komende tijd, of is het slimmer om gewoon nu te boeken?

Ik hoop dat een ervaren Valencia ganger mij hier wat meer over kan vertellen... :)

grtz

Bovenaan