31 December 2012.... De voorbereiding en de DAG der dagen (~Dim~ & FunkyX)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Weer een paar foto's! De dag der dagen nadert nu heel snel!

IMG_0431.JPG

Heerlijk en sfeervol een vuurtje! Ruimt ook lekker op!

IMG_04471.JPG

De voorbereidingen voor de T****G herrie show!

IMG_04481.JPG

WASPIESSS!

IMG_04572.JPG

Helaas is het grootste deel van de avond verregend!

Allemaal hele fijne kerstdagen! OF komt er misschien nog een update!?

hehe!

Girandola

Registered User
Helaas wat delen gemist maar nu uiteraard teruggelezen. Wat was dat genieten zeg! Vooral dat filmpje met die stooksessie liet mij watertanden. Jammer dat ik niet in jullie omgeving woon want dit is hoe je oudjaar moet beleven in mijn ogen.

passion fruit

Registered User
Geweldig leuke update weer Dim en Laurens. Ik kom helemaal in de stemming nu. De stooksessie zit er erg tof uit met de freaks bij elkaar die om de beurt en soms tegelijkertijd verschillende vette cakes afstoken.:happy: Die laatste cake ging niet helemaal lekker he; welke cakes was dat anyway?
Keep them coming mannen!

masterq

Registered User
ja Dim, zo is het!

bij deze maar weer een update dan:

zo het 10 uur moment was achter de rug, en de adrenaline was goed te voelen! die kruitdampen om je heen waren heerlijk!
gauw naar binnen om de spullen voor stoken buiten zetten. we stookte lekker door en de dozen met single shots, grondbloemen met knal en de super rotjes van katan waren al gauw leeg.

tijd om naar dim te gaan dus! ook hiervoor had ik een aantal cakes apart gezet en ook was er nog genoeg klein spul waaronder nog de goede cruise rockets. gezellig met nog wat stookvrienden de auto ingestapt, tussen het vuurwerk ingepropt. eenmaal bij dim aangekomen keken we onze ogen uit, wat een hoeveelheid freaks stonden daar zeg!

ik kan je zeggen dat stoken leuk is maar stoken met 30 andere freaks is 3x zo leuk. aan alle kanten werd er gestookt en wanneer je dacht dat het niet gekker kon, gingen ze er met zn allen gewoon overheen !

freaks, bergen vuurwerk, oliebollen en een sfeer waar je U tegen zegt, ja dat was echt geweldig!!

vraagje hoe heet die cake op 48 seconden bvd

funkie x

Registered User
ja de cake op 48 seconden is idd de heavy legend 36 van rubro. de cake die uit elkaar klapte was de bizar gevaarlijke secret salvo van rubro. alle klapten uit elkaar die dag.

er komen nog update´s aan maar eerst.............

Dim

Product Beheer
Medewerker
Nog maar even een kleine update dan voor het slapengaan!

Nog een opbouw fototje van de grote T****G herrie show!

IMG_04381.JPG

En het verzamelen van de spullen voor de dagshow van PIGI!

IMG_0454.JPG

Weltrusten!

Voorb

Registered User
1 woord wauw... begreep van de mensen die daar achter wonen dat het daar bij jullie de hele dag al een feest was.
Was er zelf pas om 21.00 in de avond. Heb genoten van wat ik gezien heb.

Leuk topic trouwens met goede films en foto's

Dim

Product Beheer
Medewerker
Budget komt natuurlijk van misschien wel 20-30 man die met elkaar 1 groot feest vieren. Dus het valt uiteindelijk best wel mee.

Nog een paar daagjes!

Ghasper

Registered User
ja de cake op 48 seconden is idd de heavy legend 36 van rubro. de cake die uit elkaar klapte was de bizar gevaarlijke secret salvo van rubro. alle klapten uit elkaar die dag.

Mooi gemaakt, het lijkt bijna of je het vaker doet :tounge:

masterq

Registered User

bedankt , helaas niet hier in de omgeving verkrijgbaar :(

Bovenaan