300 shots kingsize

Firework-boy

Registered User
Uhm, die link is zo dood als een pier...
Zou je de correcte link nogmaals kunnen plaatsen? Dat vergemakkelijkt het kijken. :idea:

Hier doet hij het gewoon hoor:blink1:

Schitterend blok. Zou je erg goed als finale blok kunnen gebruiken als je een showtje geeft. Wat een geweld!!
Weet iemand de marktwaarde van zo'n blok?

Gr,

Marco

Registered User
uhhhhh , dat was wel effe slikkuh toen ik dit blokkie zag, man wat een blokkie, prijzig maar wel het geld waard.het begon wat minder maar toen eemaal het blokkie begon begon hij ook goed.

Tigers

Registered User
wel het geld waard???
shit zeg bonbridge night kost 300,- en die vind ik nog beter +langer koop er een knalpot bij en je hebt een leukere show

Dcrack

Registered User
Ik heb dit blok afgelopen jaar 2x in het echt mogen aanschouwen en het is echt een geweldig blok:nuts:
Hele straat is verlicht en gevuld door alle kleuren die er vanaf komen! De knallen zijn ook keihard.

Importeur is Smalands Krutbruk uit zweden.
Op de volgende site kan je nog wat meer vuurwerk van hun zien.. http://www.pyronobel.com/en/fireworks/

Er zijn nog meer blokken van dit merk.

Fontein 2000 gr.
19 shots cake ass.
25 shots cake ass.
Flowerbed 45 shots ass.
Flowerbed 100 sh ass.
Flowerbed 100 sh fan cake. (Green stobe w/Thunder)
Flowerbed 100 sh fan step cake.
Flowerbed 100 shots 45 mm cake.
Flowerbed 120 shots
Flowerbed 150 shots (Colorfull world)
Flowerbed 300 shots king size.

Laatst bewerkt:

Pyro-Power

Registered User
Ik heb vandaag ook 3 blokken gekocht.

100sh skb1002
150sh Colourfull world skb1003
300sh VWS skb100 nog wat...

100sh kocht ik voor 100 eur0
150sh voor 150 euro
300sh voor 300 euro ---> Weegt 54kg !! :love:

//\\//\\ichiel

Registered User
Wij hadden de 150 shots colourfull world en het 300 shots 'VWS' blok. Wat een geweld komt er uit die grote jongens. Ik heb er ook filmpjes van

150 shots Colourfull World AANRADER!
Wel erg jammer dat we het verkeerde lont aan hadden gestoken. Hierdoor begon het blok met de finale van 10 salute schoten en was de timing niet goed...

300 shot blok in V-shape, W-shape & Z-shape AANRADER!
Dit was het toppunt van onze oud en nieuw 2006/2007. Het blok begon met 7 keer 12 salute schoten in V-shape. Daarna knalde hij 8 keer 12 schoten de lucht in met verscillende effecten in W-shape. En de laatste 120 schoten was in Z-shape, met als finale 2 keer 12 salute's tegeleik!
We wisten gewoon niet wàt we moesten filmen want de hele lucht was gevuld!

Nu heb ik hier nog een filmpje van hetzelfde blok, maar dan met een telefooncamera gefilmt. Hiermee krijg je meer een indruk van de omvang van het effect! Het is wel slechte kwaliteit, maar zoals ik al zei: telefooncamera
Klik!

//\\//\\ichiel

Registered User
Het weet er iemand ondertussen al meer over dit blok kan namelijk een hoop van dit zweedse spul krijge waaronder ook dit blok

Ik dacht dat ik duidelijk genoeg was met mijn omschrijving...

300 shot blok in V-shape, W-shape & Z-shape AANRADER!
Dit was het toppunt van onze oud en nieuw 2006/2007. Het blok begon met 7 keer 12 salute schoten in V-shape. Daarna knalde hij 8 keer 12 schoten de lucht in met verscillende effecten in W-shape. En de laatste 120 schoten was in Z-shape, met als finale 2 keer 12 salute's tegeleik!
We wisten gewoon niet wàt we moesten filmen want de hele lucht was gevuld!

Wat wil je er nog meer over weten???

Bovenaan