30 December

Quadriffis

Registered User
ik steek eigenlijk ook nooit meer iets af voor 31 december, en de laatste jaren begin ik pas als het donker is met wat pijlen en een klein potje. Bijna alles bewaar ik echter voor 0:00 wel sta ik andere avonden telkens voor de ramen als er ergens weer wat de lucht in gaat!

Vroeger bewaarde ik altijd wat vuurwerk voor 1 januari om af te steken op de boerderij bij opa en oma. Daar was echt niemand in de wijde omgeving en zo konden we heerlijk nog een dag stoken!

Steve88

Registered User
gewoon wachten tot de 31ste hoe moeilijk het ook is als je een hele lading vuurwerk hebt liggen maar dat is het moment dat het mag, en kun je achteraf ook geen gezeik krijgen :)
Alleen ik heb vanavond waarschijnlijk wel een hoop moeite met in slaap komen maar daar zullen meer freaks van last gaan hebben.

Gertjanberg

Registered User
de 29ste de hele middag geknald (politie reed gewoon langs) en savonds een vracht siervuurwerk vandaag wat rustiger gedaan morgen ga ik los

looneytunie

Registered User
Heb nog niks afgestoken!
Ben ook niet thuis maar bij mijn vriendin. Ver in de weilanden. Ik hoor en zie dus ook niks en dat helpt wel.

Morgen vanaf 10 uur ga ik los :nuts:

Reelo

Registered User
ik begin pas in de avond van de 31e, overdag vind ik sier niet zo mooi en ik heb geen zin in politie op m'n dak

Quadriffis

Registered User
30ste is alweer bijna voorbij. slapen en het is zover. De 30ste is de trouwdag van mn opa en oma -> 65ste vandaag al!!! Een feestje is wel lekker voor DE dag van het jaar. Het verzacht het wachten, en gaat een stuk sneller voorbij :) Ik ben benieuwd morgen 10:00. De hamvraag wordt hoeveel silver salutes gaan er dan tegelijk landelijk de lucht in als generale repetitie voor 0:00 gezamelijk met de 100K's. Hoe dan ook geweld en een hoop genieten.

ifeelfine

Registered User
ik ben idd oud en wijs genoeg om me te realiseren dat er ook mensen zijn die een hekel hebben aan vuurwerk dus daar houd ik rekening mee. nog 50 minuten te gaan en dan gaat het eerste lontje van dit seizoen aan.

Bovenaan