3'' sierblok

Pyromaster2

Registered User
Opzich is de standaardregel met illegaal vuurwerk en vooral van dit kaliber dat je eerst de toeschouwers/publiek in veiligheid laat en dan pas jezelf.
Jij bent diegene die het af wil steken laat een ander dan niet de dupe van je fout(en) worden.
Ik denk altijd bijmezelf van weet waar je aan begint, er is geen weg meer terug als je het gekocht hebt, als je het doorverkoopt ben je alleen maar dommer bezig.
Maar laat men niet teveel angst in de schoenen werpen bij diegenen die ze in hun bezit hebben, ik weet door ervaring van zien van anderen dat veel angst voor iets ook tot domme fouten kan gaan zorgen.
Je krijgt dan weer een soort type van faalangst, je wilt het zo veilig mogelijk doen waardoor je juist alles over het hoofd ziet.
Blijf rustig en helder denken bij dit vuurwerk, en maak je niet te druk en vooral niet gehaast, want het wil wel eens voorkomen dat mensen zich haasten omdat ze bang zijn om gepakt te worden door de politie terwijl ze bezig zijn en daarom moet alles zo snel mogelijk gebeuren.

En even terug te komen op professioneel gebruik, ik heb vaak genoeg gehoort dat het bij professionals ook wel eens goed fout gegaan is, maar daar wordt niet over gepraat, ook professionals maken fouten.
Enigste waar professionals zich druk om maken is tijdens de show als de show goed gaat verlopen en geheel veilig verloopt, hun zijn wel gedekt voor eventuele schade, wij niet dus gaat er wat mis zijn wij de klos ook al heb je een verzekering van 250.000 euro in de maand, ze komen niet op voor eigen brokken gemaakte troep, ook al kost dat ding maar een paar duizend.

Maarja het is algemeen bekend dat dit soort vuurwerk niet thuis hoort in de particuliere wereld.

Laatst bewerkt:

harryslinger@

Registered User
hey ik heb een 3 icnh jhl blok gekocht 25 shots voor 120 euro kan iemand me vertellen of dit een beetje een knappe prijs is voor dit blok en eventueel wat meer informatie

casdeman

Registered User
harryslinger@ zei:
hey ik heb een 3 icnh jhl blok gekocht 25 shots voor 120 euro kan iemand me vertellen of dit een beetje een knappe prijs is voor dit blok en eventueel wat meer informatie

Dat zou echt een mooi prijsje zijn. Heb hier op mijn pc nog filmpjes staan van een 3'' 25 sh. en 4'' 16 sh. blok van jhl, echt heerlijk :9 . Hebben hier op fpm online gestaan voorzover ik me kan herinneren, als ze dat niet nog steeds doen... Made by Blitzknall was het geloof ik...

harryslinger@

Registered User
omdat ik nu ineens minder moest betalen als vorig jaar vond het vreemd als op deze site staat dat ze schaars zijn misschien is er wat niet goed gegaan met een lading en weten mensen er hier meer van kijk ik wil natuurlijk geen risico lopen met zo'n doos

Bovenaan