3 inch poisenous spider

Feuerwerk

Registered User
Ivanhoe zei:
twee opmerkingen:

1. Zoals ik eerder aangaf is het 3" blok van Jorge 35cm hoog, dus 50cm is zeker niet de minimale hoogte voor een 3" blok

2. Hell-pyrofreak heeft slechts zelf berekend dat het 63 schots zou zijn. Hij heeft, net als ik, in zijn enthousiasme geen rekening gehouden met de buitenmaat van de buizen. Als we die er bij in aanmerking nemen komen we op een 48 (8x6) schots blok, ook niet slecht.

@Hell-pyrofreak: een foto zou zeer welkom zijn, het lijkt erop dat je iets unieks is aangeboden, of het nou een 63 schots 2.5" of 48 schots 3" blok is, allebei nog niet eerder in dit theater getoond.

Het blok van jorge is 38 x 38 x 50 centimeter..de hoogte is dus 50

Ivanhoe

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Het blok van jorge is 38 x 38 x 50 centimeter..de hoogte is dus 50
Als je beter leest had je kunnen weten dat ik het had over het 25 schots 3" blok, de JW336 en niet de 16 schots JW327. Bij mij in de brochure staat bij de JW336 toch echt 42x42x35.

NLsandman

Registered User
Aan de maten te zien zal het een 48 shots doos moeten zijn van 3 inch.
Gewicht klopt aardig, een 25 shots is rond de 20 kg netto dus 48 shots ongeveer 35 kg.
Dan ga je van een buis diameter van 80mm uit.

Ps tommy gun, het netto gewicht hier wordt bedoeld exclusief de buiten verpakking en spanbanden.
Kruitgewicht zal zo'n 3 a 4 kg zijn.

Het is wel iets speciaals, op diverse export lijsten komen maximaal 25 shots voor en niet groter.

Laatst bewerkt:

Feuerwerk

Registered User
Ik denk zelf dat het hier om een 49 shots 2" of 2.5" gaat, die heb ik wel eerder gezien. 3" heb ik nog Nooit groter gezien dan 25 sh. Maargoed het zal nog wel bekend gemaakt worden..

Ivanhoe

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Ik denk zelf dat het hier om een 49 shots 2" of 2.5" gaat, die heb ik wel eerder gezien. 3" heb ik nog Nooit groter gezien dan 25 sh. Maargoed het zal nog wel bekend gemaakt worden..
In een blok met die afmetingen gaan veel meer dan 49 schoten van 2 of 2.5 inch. En die wegen ook geen 36 kilo

remio

Registered User
denk dat dit weer zo'n topic word die op niks uitloopt...... zou jammer wezen, hell-pyro weet je al wat meer???

gegroet

firewire

Registered User
Ik ken een soortgelijk blok, nog iets groter zelfs maar zelfde naam en verpakking.
Dit blok is 1.2" oplopend tot 3", weet je zeker dat het aangeboden blok alleen 3" bevat?

Ivanhoe

Registered User
firewire zei:
Ik ken een soortgelijk blok, nog iets groter zelfs maar zelfde naam en verpakking.
Dit blok is 1.2" oplopend tot 3", weet je zeker dat het aangeboden blok alleen 3" bevat?
Heb je wat meer informatie over dit blok Firewire (producent bijvoorbeeld), want het klinkt erg interessant. Bevat het alleen de bekende poisonous spider effecten (sterren met spinners) of heeft het meerdere effecten.

Lidu Rullezzz

Registered User
Rasco zei:
Zijn dat niet de Variatéé blokken die je bedoeld firewire?

mooi blokklie hea :p...

Maar variatee is niet oplopend :)... is om de zoveel +- 1.2" schots 5 x 3" ..

dit herhaald zich een aantal keer met mixed effects :9

en de prijs van de variatee ligt rond 150 tot 200 euro, is maar net wat er voor gevraagd wordt door de dealer ofcourse

Laatst bewerkt:

firewire

Registered User
Nee, het is niet de variety 1 van GBV, het is er een uit het no-name rijtje, in dat rijtje zit ook (schrik niet) een blok oplopend tot 5".
In het genoemde blok zitten twisters maar niet zo als ze in een gouwe ouwe spider zitten.

Lidu Rullezzz

Registered User
firewire zei:
Nee, het is niet de variety 1 van GBV, het is er een uit het no-name rijtje, in dat rijtje zit ook (schrik niet) een blok oplopend tot 5".
In het genoemde blok zitten twisters maar niet zo als ze in een gouwe ouwe spider zitten.

Weet jij het bedrag van die oplopend tot 5 " ?..

hoef alleen et bedrag te weten :)

:w

Bovenaan