Hallooo!
Net terug van Harlingen, dus zal hier even een kort verhaaltje/verslag dumpen...
Show viel mij eerlijk gezegd flink tegen, had de show vorig jaar voor het laatst gezien en was toen naar mijn mening stukken heftiger, wellicht heeft het er ook mee te maken dat je door FPM verwend raakt door de shows die je hier ziet ;-)
Er zaten veel dode/té rustige momenten in vond ik, met weinig actie, veel blokken, met ondertussen c.q. om en om, shells (max 6")
Echter, er waren ook leuke elementen!
- aan het begin een lang lint (weet geen benaming, dus beschrijf het maar) met om de 2 (??) meter een bengaalse fakkel, en zo nu en dan een knal of een klein, en kort fonteintje, dit had een leuk effect over de lange pier!
- de vuurpijlen! het blijft mooi, vuurpijlen in een show, alleen het geluid al! :*
- En er waren salutes, niet veel maar een salute is een salute :9~
- De 6" shells, mooi boeket (veel halfpeony/halfpalmtree) met harde burstknal
minpunten:
- de dode momenten
- vrij veel dezelfde effecten
- de constante rust in de show
- de slechte finale, de finale was 1x stuk of 6 shells en 10 tails afschieten, ik vind dat een finale uit een soort qlimax voort moet komen, langzaam opbouwen naar de finale, ik miste dit gevoel helaas bij deze show
Er zjin evenveel min, als pluspunten, maar ik vind de minpunten in dit geval zwaarder tellen dan de pluspunten...
Jammer dat deze show niet was wat ik ervan had verwacht, ik hoop op volgend jaar een betere show! Maar zoals ik al eerder aanhaalde, misschien ligt het er ook aan dat we gewoon verwend worden met de mooie shows op deze site!
Groeten
Wart