25's silver glittering willow

rembo

Registered User
heeft er iemand ervaring met deze pot?

22Alpeco_82_.jpg

ik geloof dat er 500 gram kruid in zit:p ...

groeten

bas

Registered User
ja, schiet de boeketten hoog waardoor de effecten kleiner leiken maar voor de rest is het een grappige pot had er vorig jaar 6 van beetje te veel van het goede.

perron

Registered User
is dit het enige wat we weten van deze pot.
ik heb hem namelijk ook maar ik kan er niks over vinden.

mzzl perron

-Theshadow-

Registered User
slechte pot zeg...

ik had eens de crackling willow, soortgelijke pot, die was ook waardeloos, waren gekleurde sterren met een staartje van 1 meter. Ging nergens over.

rembo

Registered User
nee hij is inderdaad niet heel erg spectaculair.. maar hijs wel grappig...

weten we dat voor volgend jaar;)

rembo

Registered User
allereerst: gelukkig nieuwjaar!!

nou ik heb hem vanacht afgestoken en ik vond hem zeker wel mooi, bij mij schoot hij helemaal niet te hoog:w

boeketten waren mooi, bleven netjes hangen en waren redelijk groot:)

groeten

kruitsnuiver

Registered User
ik vond dit egt een heel erg slechte pot, de effecten vrij klein...en de pot schiet veel te hoog.

wel jammer want het is niet egt een goedkope pot.

Luna 1337

Registered User
kruitsnuiver zei:
ik vond dit egt een heel erg slechte pot, de effecten vrij klein...en de pot schiet veel te hoog.

wel jammer want het is niet egt een goedkope pot.

nja ik had hier een karton van en vond ze prima te doen,zolas al eerder gezegd effecten waren vrij groot en leuk en een aardige finale!

rembo

Registered User
Luna 1337 zei:
nja ik had hier een karton van en vond ze prima te doen,zolas al eerder gezegd effecten waren vrij groot en leuk en een aardige finale!

precies...

40 euro per stuk is misschien toch iets te veel er voor, maar het is toch zeer zeker geen slechte pot!!
Het was zeker 1 van de toppers bij ons in de straat..

en ja de finale is zeker leuk:)

je heb deze ook in fanschape, dat is misschien wel iets voor de volgende keer, ik denk dat dan het effect mooi tot zijn recht zal komen, iemand ervaring/filmpje van die versie?

Luna 1337

Registered User
ja ik had de red glittering willow F shape, vult de hemel wel maar dan vind ik de normale blokkies toch beter door de finale

rembo

Registered User
Luna 1337 zei:
ja ik had de red glittering willow F shape, vult de hemel wel maar dan vind ik de normale blokkies toch beter door de finale

ah oke, dat is ook weer zo... finale is toch alt wel leuk:)

micheel

Registered User
Had ook de red glittering willow fan shaped...leuk blokje maar zn geld niet waard.(vind ik)
Kost geloof ik iets van 35 of 45 euro en het zijn geen grote effecten,en blijven tevens ook niet bijzonder lang hangen..
Had er mischien ook teveel van verwacht,maar ik raad iedereen aan die een f shaped wilt kopen om z'n kleinere broertje de crackling cry te kopen..

Groeten michel

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan