250000 Cr

Jan-Willem

Registered User
Zo'n ding is een meter of 14, er zitten geen 250.000 rotjes aan, hoogstens 5000 ofzo. Een mat van 10.000 schoten is al 25 meter.

looneytunie

Registered User
Aan een 100k rol zitten geen 100.000 knallen en aan een 5k geen 5000 knallen. 250.000 knaller zetten ze erop omdat ze denken dat de dan cool zijn.

Kijk het filmpje, WAUW WAT EEN TEMPO, WAT EEN GEWELD, WAT EEN HERRIE!

:rolleyes:

tha-pyromaniac

Registered User
Aan een 100k rol zitten geen 100.000 knallen en aan een 5k geen 5000 knallen. 250.000 knaller zetten ze erop omdat ze denken dat de dan cool zijn.

Kijk het filmpje, WAUW WAT EEN TEMPO, WAT EEN GEWELD, WAT EEN HERRIE!

:rolleyes:

Sorry hoor, ik hoop dat dit sarcastisch bedoeld was... geweld? tempo? herrie? misschien voor Nederlandse begrippen, maar ik vind het persoonlijk weer echte Nederlandse flutmat.
Zonde van het geld en een totale terleurstelling als je er een grote verwachting van hebt: zeker met zo'n verkoopnaam die er aan kleeft...:notrust:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt, zowiezo beter dan de hindoerollen van Salon Roger die ik vorig jaar had.

Dan had je hele slechte hindo rollen. Ik ben persoonlijk nog nooit een hindo tegen gekomen die slechter presteerde dan een nederlandse rol.

Je zal net pech gehad hebben denk ik.

looneytunie

Registered User
pyromaniac. Het was sarcastisch bedoeld als inde puurste zin.

syndikaat, als je een hindo had die slechter was dan dit dan heb je echt zware pech gehad!

tha-pyromaniac

Registered User

syndikaat, als je een hindo had die slechter was dan dit dan heb je echt zware pech gehad!

Gelukkig:toung:, maar inderdaad een echte hindoe mat is véél harder en is in tempo ook veel sneller.
Die matten zetten vaak flink het gas erop en vooral de hindoe 4000 met eindbom is echt een geweldig ding: daar valt die nl mat in het niets bij.
En punt is ook gewoon dat er buskruit inzit...terwijl er in die belgische matten flash wordt gebruikt

Laatst bewerkt:

syndikaat

Registered User

Ik weet niet of ik pech heb gehad want, heb eerder wel de hindoe4000 van zena gehad en die was echt ziek/super/geweldig.
Vorig jaar had ik de hindoe 1000 van Salon roger en die waren echt barslecht en gingen echt zachter dan deze van wolff. alleen de eindbom was gelijkwaardig. ik ben gelukkig niet de enige met die ervaring, want op verschillende fora's gelezen dat er meerdere mensen waren die dit hadden.

Bovenaan