F
FPM Nieuwsbot
Guest
In deze thread kan je reageren op dit nieuws artikel: 250 kilo vuurwerk in slaapkamer 16-jarige jongen
Hoe komen ze daar achter ....?
maargoed als mensen het al zielig gaan vinden dat een minderjarig iemand gepakt word met zwaar vuurwerk dan is er zowiezo iets grondigs mis
@ward en pyro: maakt het het verhaal anders?? nee hoor alleen maar als je dat zelf zo ziet.
mijn neef is paar jaar terug opgepakt wegens veel en veel te hard rijden zijn rijbewijs voor 4 maanden kwijtgeweest(mede door eerdere snelheidsovertredingen), denk je dat iemand in de familie het ook maar 1 keer voor hem heeft opgenomen en gezegt heeft dat de politie maar eens boeven moest gaan vangen?? nee hoor.
iedereen in zijn omgeving viel over hem heen aan wie hij het vertelde, hij kijkt nu wel link uit voor hij nog eens zoiets stoms uithaalt, meer mensen worden wijs door schande dan door schade...
ben je stom bezig dan ben je stom bezig, en als je 16 bent verwacht ik nog niet het volle verstand, maar dat neemt niet weg dat het toch niet zielig is.
maargoed misschien ben ik te rechtlijnig daarin.
en dat de media het opblaast tot buitengewone proporties is algemeen bekend, het zal inderdaad geen 250 kilo dummies geweest zijn.
dan had de politie geen poot om op te staan gehad en had deze jongen zelfs een schadevergoeding kunnen eisen.