25 schots blokken.

ruudafca

Registered User

remio

Registered User
de opdruk lijkt toch veel op no-name...... misschien is dit een nieuwe lijn van dat "merk" ? test anders even een blokje dan weten we hoe de kwaliteit is haha(laugh)

gr remio

rollingthunder

Registered User
Het lijken mij blokjes van hardix maar ik kan het natuurlijk fout hebben. Wat ik wel weet is dat Hardix tegenwoordig zijn naam niet meer op het karton heeft staan.

appiehappie

Registered User
Kan je die bruine overpack doos niet even van alle kanten fotograferen? Logootje ergens? Inzomen op dat ronde reflecterende stickertje?
Vraagje: bij wie gekocht, in een winkel, van 'een goede gabber van me'.....kan wellicht helpen.
Zien er qua omvang uit als van die willow-potten die alpeco een tijdje geleden verkocht, alleen waren die dan 19-shots, dacht ik. Ziet er uit als feestvuurwerk.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik vind het motiefje eerder helemaal tegek voor mn moeder ;)

Maar dit zijn idd heel erg vreemde blokken!
Helemaal als er niks op staat.
Word een moeilijke mannen!

ruudafca

Registered User
Kan je die bruine overpack doos niet even van alle kanten fotograferen? Logootje ergens? Inzomen op dat ronde reflecterende stickertje?
Vraagje: bij wie gekocht, in een winkel, van 'een goede gabber van me'.....kan wellicht helpen.
Zien er qua omvang uit als van die willow-potten die alpeco een tijdje geleden verkocht, alleen waren die dan 19-shots, dacht ik. Ziet er uit als feestvuurwerk.

op het stickertje staat een soort halve maan met daarin een I en o. voor de rest wordt het gewoon afwachten en idd gekocht bij een hele goede gabber.(laugh)

dat stickertje staat trouwens ook op een bonbrigde overdoos.

Big-Boss

Registered User
HARDIX!!

GEgarandeerd.

Ik zie het aan die bestel code.

Alleen jij hebt er een label om heen zitten.....Normaal zijn ze ook no-label (tong)

MrFirew0rk

Registered User
zijn er nog filmpjes van deze blokken?
ik heb zelf de groene gehad met de vlinders en de bloemetjes, Effect : green w white peony & green palm tree,
de blauwe cake met bijtjes was een knal blok.
heb ze zelf helaas niet gefilmd

Bovenaan