Het bommen boven elkaar schieten is lastig in Hannover. Dan zou je eigenlijk al het vuurwerk op 1 lijn moeten zetten.
Single-shots staan vooraan. Het PSE deels daarvoor. Helemaal naar achter staan de grote knoeperds (max. 6"?) en de kleinere bommen staan er tussenin.
Als je dan vanuit het publiek kijkt komen de de bommen bijna even hoog, terwijl in werkelijkheid de kleinere bommen natuurlijk minder hoog gaan.
Eigenlijk is dan het mooist om alles op 1 lijn te hebben staan, maar ja dan moet je 1 afstand kiezen, en 20mm single-shots op 150 meter is dan wel weer erg ver.
Wat je zou kunnen doen is je kleinere kalibers naar achteren laten wijken (15 a 20 graden, waardoor je meer in lagen kunt schieten.
Omdat de bommen en single-shots veelal apart werden geschoten ging dat prima qua afstanden. Ook stonden veel single-shots goed schuin, waardoor je de bommen er alsnog boven ziet.
Bij Pyroemotions b.v. laten ze de grote kalibers soms behoorlijk naar achteren wijken (iets met veiligheid?) Dan ploffen de grote bommen op de toppen van de single-shots wat voor mij niet echt mooi is. Dat viel hier gelukkig erg mee.
Live is het ook anders dan op beeld, want heb het live geen moment zo ervaren, terwijl ik me er normaal aardig aan stoor.