Ik hoorde dit van de week via Lesli vuurwerk. Ik zat alleen nog op de precieze informatie te wachten.
Maar dit is denk ik echt iets unieks. De Battle of the Boulevard!
Ze gaan ook een Chinese muur en dergelijke bouwen. Ik hoop dat ik er heen kan want dit wil ik weleens gaan zien.
Het gevaar hierbij is wel dat er een aantal collecties/merken door de mand gaan vallen. Vooral als ze met de Wolff Silver salute gaan staan knallen haha. KIKKUH!
Deze avond dient door ons allen goed gepromoot te worden!
wow! Da's een mooi concept zegh!
Een heuse pyrobattle, waarbij je producten ziet uit minstens 6 a 7 lijnen.
Op voorhand geef ik v/d Horst de beste papieren, maar je weet maar nooit...
Is er bekend wie de shows gaat wegblaffen?
Misschien moeten we hier ook maar een officiële FPM prijs aan hangen voor beste Show/Demo!
Naar wat ik heb begrepen wordt geschoten door Pyromax.
Ich bin daarbei !! Mijn eerste meeting dan met de FPM mensen dat word leuk !!
Ben al zolang lid en heb jullie nog nooit in et wild gezien.
Damn, dit had ik even niet zien aankomen. Ik ben aanwezig bij deze thuiswedstrijd!! Super vet!!!
een kleine 30 minuten rijden voor zoveel vuurwerk? Ik ben erbij!
Ik rij ook die avond die kant op.Een erg leuk initiatief van de lokale bedrijven.Bedankt voor het melden Bridge.
Is er ook bekend ofdat de shows door de bedrijven zelf "geschreven" gaan worden of wordt dit door het schietbedrijf geregeld?
Of door lokale inwoners?
Ik denk dat ik hier ook zeker bij ben!!
Dit klinkt heel interressant.
erbij zijn
top nieuws voor op de zondag
kijk , daar ben ik dus aanwezig , eens even statief en camera meenemen !
Cool.. hier zijn we dan ook ZEKER wel bij ..

En ik ben er ook bij
@ toon ik denk dat ze de prijs voor het beste concept al binnen hebben hahahaah
Voor mij ook een thuiswedstrijdje. Deze staat genoteerd in de agenda. Ben heel erg benieuwd naar de Battle en dit concept mogen ze wat mij betreft vaker gaan doen.
wel een eindje rijden vanuit utrecht maar togg maar ff gaan kijken,nou nog een slachtoffer zoeken die meegaat
Kijk eens in zijn revalidatie boekje en ziet dat hij de 23 december waarschijnlijk wel gaat redden. Pakt zijn agenda en reserveerd een plaatsje in de auto van Tony.
PYROBATTELE!
als ik nog in het land ben dan op zeker... maar zit waarschijnlijk in Spanje tot 27e....:hehe!:
In aansluiting op de openingspost.
Bij poppelaars is inderdaad wat Zena in het assortiment terug te vinden.
Bij Van der Horst komt er ook Cafferata.
Het assortiment van Groenrijk is op vuurwerkplanet te zien.
gr Bridge