Vuurwerk023
Registered User
Wat een lekkere mat!! zal wel leuk zijn voor een 10 uur project hehe
Als eerste bedankt voor je reactie P>P. Dus dan heb je het eigenlijk over een soort marktwerking? Zou het dan zo zijn dat als je buiten de stad zou gaan zitten alles aannemelijk goedkoper is?
Stja de Chinezen zijn bepaald niet gek en weten ook hoe het werkt dus.
Ik heb wat chinezen gesproken/gemaild en de chinezen zeggen
zelf dat het vuurwerk in de ( grote ) steden ( beijing, shanghai, changsha etc etc ) heel erg duur is.
in beijing heeft panda fireworks een dealtje met de overheid gesloten en bezitten zij daar een monopoly.
Alleen al in beijing is het een markt van 40 miljoen dollar had ik begrepen.
Zoals eerder gezegd, deze mat ziet er alleen al erg strak uit, alle knallers zitten super netjes! Snelheid en knallen lijken erg goed! Helaas hebben wij deze rollen toen niet gezien! Of misschien hadden wij toen niet zo goed gekeken!
Alweer bedankt voor het filmpje! Super gaaf om te zien!
Het gebouw op de achtergrond helemaal in de steigers, ik hoop voor de chinezen wel dat dat een ander gebouw was dan het gebouw dat in de steigers stond toen wij er waren!
Deze rollen staan bijna in elke tent alleen dan wel in doos.
Waarschijnlijk niet goed gekeken dus, voor zover ik me kan herrineren konden wij alleen de ''platte'' rollen kopen. Dus rollen 1 knaller breed. Deze zijn echt enorm! Misschien in de toekomst nog eens een keer de kans een rol als deze af te steken!