22-12-2017 Goudvuur Vuurwerk Demo Gouda

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Stad/dorp: Gouda
Datum: 22 december 2017
Tijdstip: 20:00
Collecties: Sowieso Vulcan,Lesli en Royal Fireworks
Bijzonderheden: Nieuwe locatie met een afstand van 60 meter, V-shape is nu ook mogelijk

Gekopieerd van VWC

Firewebs

Kannie wachten om er weer veel te bezoeken. Deze wil ik heel graag bezoeken, maar eerst ff kijken of ik n cabaretvoorstelling kan cancellen./

Moontan

Moderator
Medewerker
25659853_1745844042113666_6490307278790638140_n.png

Moontan

Moderator
Medewerker
ik hoop dat er iemand gaat filmen vanavond. Ik ben zo benieuwd naar Vulcan dit jaar. Op de demo,s tot nu toe worden de producten zeer goed ontvangen.

Firewebs

Op hun Facebook pagina staat dat ze "misschien" gaan livestreamen?

Ik moet helaas n keuze maken, foto's of film. En dan kies ik liever voor foto. Camcorder/2e camera stuk :'(

Robin84

Registered User
In de berichtgeving over deze demo worden mensen opgeroepen om met de fiets te komen. Dit kan suggereren dat er weinig parkeerplekken zijn. Dit is echter niet het geval. De woonwijk naast dit sportterrein heeft ruim voldoende parkeerplekken en even verderop ligt Monkeytown, met een groot parkeerterrein (450 meter lopen).

Voor mij is dit meer dan een thuiswedstrijd, dus ik ga fietsen. De kantine is open, dus dat wordt tijdens de demo genieten van een biertje. Of is het tijdens een biertje genieten van het vuurwerk :)? Whatever, het wordt leuk!

Hier ook een bericht vanuit het lokale nieuwsblad.

https://goudsdagblad.nl/is-goudas-grootste-vuurwerkshow/

Robin84

Registered User
Het was gezellig.

Hier de drie compounds van vanavond.

Vulcan Montréal

Vulcan Oman

Vulcan Predator

Alledrie grote boeketten met flinke burst, eindigend in een ‘all-at-once’ effect.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bedankt voor de snelle service Robin. Een beetje mist daar geloof ik he?
Die Predator vind ik de mooiste van de 3 maar de finale,s van alle 3 de boxen zijn helemaal te gek.!!

Robin84

Registered User
Bedankt voor de snelle service Robin. Een beetje mist daar geloof ik he?
Die Predator vind ik de mooiste van de 3 maar de finale,s van alle 3 de boxen zijn helemaal te gek.!!

Graag gedaan Fred! Het was inderdaad een beetje mistig. De rook bleef ook lang hangen, omdat het windstil was.

joszie

Zilveren Member
De Vulcan compounds zijn erg mooi. Predator is ook wel mijn favoriet.
Bij de andere 2 stoort me toch een beetje de pauze tussen de cakes (officiele wettelijke eisen,dus niet onderuit te komen,maar toch)

Firewebs

Zo, dit jaar weer geweest. Helaas weer niet gewonnen dit jaar. Wel weer mede-freaks gezien. En n foto kunnen maken met de eigenaren :) (Al benk niet echt tevreden erover, hopelijk is t toch goed genoeg). Mooie show, goeie/leuke finale. Dit keer ook gefilmd. Zie:

BRON: RFGFireworks

Wel met mobiel:

Foto's gemaakt:
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-1.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-2.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-3.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-4.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-5.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-6.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-7.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-9.jpg
17-12-23-Vuurwerkdemo-Gouda-Beste-10.jpg