2015/2016 Baron van Lunt zu Sasjes lijst, pijlloos

Baron van lunt zu sas

Registered User
Boel veel combiboxen, niet alles wat ik heb staat in de lijst en de pijlen heb ik er maar even buiten gelaten. Als ik niet weer qua tijd in de knel kom dan ga ik de volgende projectjes samenstellen:

3 x vuurpijlen rek van 75 stuks
1 x vuurpijlenrek van 38 stuks
Wat over is schieten we los weg.

1 x waaier project. 6 x 3 waaiers (3 x sensation staat niet in de lijst)
1 x herrie project. (3 x Canis staat niet in de lijst) Delicious Thunder, At Once, Hypnotised, Hummer Spirit
1 x 19 shots project. (12 x Uranus staat niet in de lijst) Maorihunter serie
Misschien deel ik het laatste project wel in tweeën.

Verder wil ik de rest weer dubbel schieten.
Er komen nog aankopen bij van de Rwvwhal en evt ook Quartel. Hopelijk hou ik niet teveel over dit jaar, dat alleen is al een reden om veel door te lonten anders komt het niet op.
Vorig jaar heb ik wat mensen enthousiast gemaakt en nu hoop ik dus dat ik ze kan laten meewerken om alles op tijd doorgelont te krijgen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35608

Ik ben benieuwd naar de volgende met zijn lijssie!

Laatst bewerkt:

tristen

Registered User
Mooie lijst! Veel Haokan, vond ik afgelopen jaar erg mooie producten! Inderdaaad, hoop dat er gefilmd wordt. Zou mooie beelden opleveren!

D

Deleted member 17038

Guest
Fijne lijst hoor, ik vermoed dat er nog wel het een en ander bij gaat komen maar het ziet er nu al naar uit dat het een erg fijne jaarwisseling bij de van Lunt zu Sasjes gaat zijn

Baron van lunt zu sas

Registered User
Deze keer heeft de barones en ik, samen met anderen, een buitenverblijf afgehuurd. Of er gefilmd gaat worden is nog de vraag, dat is weer een probleempje dit jaar.

stefantvs

Administrator
Medewerker
u gaat een dikke vuurwerkshow voor uw onderdanen organiseren :p ?

mooi lijstje hoor !
Have fun, maar dat gaat wel goed komen zo te zien :p

painkiller

Registered User
Hele mooie lijst inderdaad!
Het mooiste van de lijstjes vind ik altijd het bedrag onderaan... Dat is het hetzelfde als de vrouw thuis komt met een grote tas kleren en zegt "maar ik kreeg 50% korting" :secret laugh:

Al enig idee wat voor pijlen je gaat kopen?

Baron van lunt zu sas

Registered User
Hele mooie lijst inderdaad!
Het mooiste van de lijstjes vind ik altijd het bedrag onderaan... Dat is het hetzelfde als de vrouw thuis komt met een grote tas kleren en zegt "maar ik kreeg 50% korting" :secret laugh:

Al enig idee wat voor pijlen je gaat kopen?

Ik heb al 7 pakken Turbo clash bij Haokan besteld, dus dat word 1 rek (met nog 5 andere pijlen)

En altijd leuk omdat ze eerst iets van een fonteintje geven en handig omdat de lont bovenop zit de Flash rockets ( AB39, Thor) das ook weer een rek.

Het derde rek is nog niet zeker maar ik denk aan 15 salvo's van 5 pijlen van 15 verschillende soorten:pro rockets2, Space invaders, Zink NL, Steel Hawk, Rocket Boom etc.

1 rek van 38 stuks want deze hebben wat meer ruimte in het rek nodig, de 75 grammers.
Zink, Tivoli, Ball Rockets, Big Three, It's Big, Z08.

Nog effe shoppen voor China Red en Cafferata

Baron van lunt zu sas

Registered User
De Final Solution van China Red heb ik er bij gehaald van het prijzengeld van de Homeride loterij van de Rijswijkse Vuurwerkhal.
Qua pijlen ben ik ook uitgeshopt: Zink NL, Rocket Boom, Red Alert uit Rijswijk en waar ik ook erg benieuwd naar ben zijn de Space Magic pijlen van Cafferata, Tweetraps pijlen. Bij Quartel besteld.

Iemand nog een suggestie aan welke box ik de Final Solution zal doorlonten?

D

Deleted member 17038

Guest
Iemand nog een suggestie aan welke box ik de Final Solution zal doorlonten?

Box? Ik zou odin's feast er voor zetten van broekhoff. Maargoed die heb je nog niet besteld. En dan zou ik na de final solution de spain fanstyle laten beginnen, maar die heb je ook nog niet besteld! :disappearing:

Maarre hij zal het ook wel goed doen na de havana palmtree vermoed ik.

Baron van lunt zu sas

Registered User
Box? Ik zou odin's feast er voor zetten van broekhoff. Maargoed die heb je nog niet besteld. En dan zou ik na de final solution de spain fanstyle laten beginnen, maar die heb je ook nog niet besteld! :disappearing:

Maarre hij zal het ook wel goed doen na de havana palmtree vermoed ik.
Of zal ik toch nog......

Baron van lunt zu sas

Registered User
Rocket boom
Red Alert
Zink
Golden Crown
Z08
Z117
Big Three
Tivoli
Full Sky
Fatal Screamers
Turbo Clash
Event Signal V5
Space Magic
Strike Force
Space Invasion
Triple Sputnik
Fury
Moonwalkers
Sick 6
Astrolite
Blitz Rockets
Spyder Rockets
It's Big
Pro Rockets 2
Exocet Eagle
Color Ring Thunder 606 (oud)
Steel Hawk
Luchtgeweld

En dan vergeet ik er nog een paar

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Pijlloos, Stijlloos. Zeker voor een heer van stand ;-)

Het klootjesvolk wacht met smart op beelden :)

Bovenaan