Baron van lunt zu sas
Registered User
Boel veel combiboxen, niet alles wat ik heb staat in de lijst en de pijlen heb ik er maar even buiten gelaten. Als ik niet weer qua tijd in de knel kom dan ga ik de volgende projectjes samenstellen:
3 x vuurpijlen rek van 75 stuks
1 x vuurpijlenrek van 38 stuks
Wat over is schieten we los weg.
1 x waaier project. 6 x 3 waaiers (3 x sensation staat niet in de lijst)
1 x herrie project. (3 x Canis staat niet in de lijst) Delicious Thunder, At Once, Hypnotised, Hummer Spirit
1 x 19 shots project. (12 x Uranus staat niet in de lijst) Maorihunter serie
Misschien deel ik het laatste project wel in tweeën.
Verder wil ik de rest weer dubbel schieten.
Er komen nog aankopen bij van de Rwvwhal en evt ook Quartel. Hopelijk hou ik niet teveel over dit jaar, dat alleen is al een reden om veel door te lonten anders komt het niet op.
Vorig jaar heb ik wat mensen enthousiast gemaakt en nu hoop ik dus dat ik ze kan laten meewerken om alles op tijd doorgelont te krijgen.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35608
Ik ben benieuwd naar de volgende met zijn lijssie!
3 x vuurpijlen rek van 75 stuks
1 x vuurpijlenrek van 38 stuks
Wat over is schieten we los weg.
1 x waaier project. 6 x 3 waaiers (3 x sensation staat niet in de lijst)
1 x herrie project. (3 x Canis staat niet in de lijst) Delicious Thunder, At Once, Hypnotised, Hummer Spirit
1 x 19 shots project. (12 x Uranus staat niet in de lijst) Maorihunter serie
Misschien deel ik het laatste project wel in tweeën.
Verder wil ik de rest weer dubbel schieten.
Er komen nog aankopen bij van de Rwvwhal en evt ook Quartel. Hopelijk hou ik niet teveel over dit jaar, dat alleen is al een reden om veel door te lonten anders komt het niet op.
Vorig jaar heb ik wat mensen enthousiast gemaakt en nu hoop ik dus dat ik ze kan laten meewerken om alles op tijd doorgelont te krijgen.
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35608
Ik ben benieuwd naar de volgende met zijn lijssie!
Laatst bewerkt: