17 oktober 2011 #21 Michel_G Zilveren Member Lijkt nog mee te vallen Toon, als ik haar foto's op haar facebook page bekijk. Is niet de meest bescheiden neus, maar gelukkig ook niet gigantisch.
Lijkt nog mee te vallen Toon, als ik haar foto's op haar facebook page bekijk. Is niet de meest bescheiden neus, maar gelukkig ook niet gigantisch.
17 oktober 2011 #23 M mickeyzegtboem Registered User In valencia word je af en toe van het douchewater "natural blonde" ghehehe
18 oktober 2011 #24 gietjo Registered User Tony zei: Hmmm, niet verkeerd maar volgens mij een behoorlijke Pinokkio ? Klik om te vergroten... oei, dan heeft vast ze tegen dr vriend heeft gelogen! Zij: Nee hoor, ik ben niet met die leuke hollandse jongen meegegaan.:lub::happy::lub: Wat een verschil trouwens tussen prive foto en Falleras!!! Laatst bewerkt: 18 oktober 2011
Tony zei: Hmmm, niet verkeerd maar volgens mij een behoorlijke Pinokkio ? Klik om te vergroten... oei, dan heeft vast ze tegen dr vriend heeft gelogen! Zij: Nee hoor, ik ben niet met die leuke hollandse jongen meegegaan.:lub::happy::lub: Wat een verschil trouwens tussen prive foto en Falleras!!!