2012 Changsha Fireworks Display by Vulcan Fireworks

Moontan

Moderator
Medewerker
2012 Changsha Fireworks Display by Vulcan Fireworks

[video=vimeo;42739620]http://vimeo.com/42739620[/video]

gietjo

Registered User
HMMM, weer een film uit Changsha. Prachtig, maar ik krijg er steeds weer een slecht gevoel bij. In Februari waren we in onze China trip echt zooo dicht bij Changsha (we zijn daar zelfs geland), dat ik iedere keer na het zien van een Changsha vuurwerk weer van baal dat onze excursie nou niet even langs het wekelijkse vuurwerk heeft gebracht.

BRRR, ik wil terug!!!!

USRRobiwan

Registered User
Hoe bedoel je massaal! Ik schat dat het bijna een km breed moet zijn. Steppers van een kilometer lang dat is wel gaaf. En een deken van bommen rond 11:30. Het lijkt er wel op dat ze in een 'grid' schieten. Ja 3 rijen achter elkaar. Echt waanzinnig ook bij 14:00 de vallende sterren blijven echt mega lang hangen. Bij 18:04 klapt er een peony op de grond gevolgd door wederom 3 rijen dik een deken leggen van bommen in de lucht. Vanaf 19:25 moet je goed op de steppers letter dat is echt briljant gedaan! Ook de grote bommen die begeleid worden kleinere bommen onderweg naar boven zijn prachtig. Die van 22:07 veranderen van rood > paars >groen > geel > naar glittering. DE hele show is gewoon fantastich de 40 minuten kijken weg alsof het maar 20 minuten duurt.

Het enige wat zonde is, is de videokwaliteit. Verder een top spot Moontan!

havenmeester

Registered User
Ge.........weldug!! FF steppen met 6 of 8 inch hahaha

Ik zie zo'n vergunningaanvraag al binnenrollen bij de overheid. Die vallen direct van hun stoel van.

Z@P

Registered User
Ik denk niet dat ze hier om de fijnstof gaan zitten zeuren, laat groenlinks t maar niet zien ;-)

Hele mooie show vind ik al heb ik hem wel geskipped op sommige stukken. Zal niet goedkoop zijn geweest.

smilli

FPM Filmer
Zo dan aan budget geen tekort, zo ontzettend veel materiaal en dan ook nog zo'n tijsduur:lub:

Bovenaan