2 slachtoffer bij explosie Alzira

Mr_Mascleta

Registered User
Hedenochtend is aan zijn verwondingen helaas ook overleden de collega van Rafael; Rogelio Estarlich. De verbrandingen aan zijn lichaam waren helaas teveel voor hem. Ook in hem verliezen we een gewaardeerd pirotecnia.
Rogelio, DESCANSA EN PAZ. Para su familia, mi mas sentido pesame y condolencias a todos los familiares, amigos y compañeros.
Mogen we hen beide gedenken.

jaspertjuh

Registered User
Vreselijk dat er nog een slachtoffer is gevallen!

Para su familia, mi mas sentido pesame y condolencias a todos los familiares, amigos y compañeros

Hoewel ik beide pyrotechnici niet persoonlijk gekend heb, leef ik erg mee met de nabestaanden en de mensen die een goede vriend, kennis, familielid of collega moeten missen...
Bedankt voor al jullie aanvullingen aan de pyrotechniek!

Pyromaster2

Registered User
Helaas valt er een 2de slachtoffer te betreuren.

Ik wens de nabestaanden, vrienden, familie veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

Para su familia, mi mas sentido pesame y condolencias a todos los familiares, amigos y compañeros.

Patrick

Registered User
Jeetje hier word je stil van. Sterkte ermee en ook de familie en vrienden. Vreselijk als je zo aan je einde moet komen :sad2:

Son-T

Registered User
Yo leía la noticia malo y siento de ver y oír la muerte de Rafael e Rogelio

Doy los padres y familia (tambien de amigos de Z.Caballer) el pésame por Rafael e Rogelio y por la presente acompaño en el sentimiento.
Deseo la familia e amigos muchos fuertes en estas días muy difícil.

El saludo,

Hans.

Vavoom

Registered User
A los familiares de Rogelio y Rafa, compañeros de trabajo y amigos quiero hacerles mi más sentido pésame. Deseo todo la fuerza para poder superar este tiempo tan difícil.
Deseo a los heridos una pronta y próspera recuperación.

stef

Member
Ik kan geen Spaans praten nog schrijven.
Toch wil ik ook hun veel sterkte wensen met dit droevige verlies.
Ook jou wens ik sterkte de komende periode, Theo!
Dit is een groot verlies in de Pyro wereld.
Het bedrijf waar zij voor geschoten hebben is groots en daarmee is het ook meteen een groot verlies.
Nogmaals heel veel sterkte en in gedachte ben ik bij hun en met hun.
:sad: Stef

Bovenaan