2"shell cake 36 schots ass

Firework-boy

Registered User
Het blok wat hierboven staat is dus het 2" ass. thunder 36 shots blok? ff voor de duidelijkheid;)
Lijkt me zeer zeker de moeite waard, ik kan hem krijgen voor zo'n €110,- Wel nette prijs lijkt me:9

ikki

Registered User
Hij kost hier gemiddeld ongeveer 140 euries dus niet verkeerd denk ik. Die prijs van jou.

Maar nog steeds niemand met een filmpie????? Begin erg benieuwd te worden.

cyrusthevyrus

Registered User
ik wil ff reageren op de verhalen over de afstand die je in acht moet nemen bij het schieten van 2" en of 3" blokken. zoals hier in het filmpje te zien is hebben deze gasten gewoon een 2" blok in de straat staan tussen de huizen en ik geloof dat ze er zelf niet meer als 20 meter vanaf staan. maar iedereen vind het blok er wel geweldig uitzien maar niemand reageert over de veiligheid van de mensen of wat. verder vind ik persoonlijk als je zo'n blok afschiet en je zet hem goed vast aan alle kanten dat er toch niet veel mis kan gaan. plus 100 meter afstand of wat waar ze het over hebben dan moet je wel gaan rennen als je hem aansteekt wil je dat halen voordat de eerste shell de lucht wordt ingeschoten.

Schuim

Moderator
Medewerker
1. Een professioneel blok word meestal niet meer met de hand af gestoken.
Gebeurt dit wel, hebben ze het lont een behoorlijk stuk verlengt, doorverbonden met een hoofdlont.

2. Rennen zul je eigenlijk altijd moeten tenzij je je aan bovenstaande punten houd.

Nog vragen??

Nee??

Mooi ON-TOPIC dan weer

joepiedepoepie

Registered User
Jeetje, kun je nou lezen of..........vorige pagina heb ik je al gezegd ik herhaal effecten: mixed peonies, circle effecten en op het eind 3 salutes

blok schiet traag, je moet er van houden, niet bijzonder groot de boeketten.

USRRobiwan

Registered User
Dat filmje.... |:(

Moet men dat is stil zetten op 00:27 seconden, en ga dan is goed nadenken wat je nu ziet. Dit is gewoon te ziek voor woorden. Hoe dom kun je zijn om zo'n blok in een straatje van 6 meter breed te schieten. Dit is puur een poging tot doodslag! Hoewel de uitwerking prachtig is. Is de verantwoordelijkheid ver te zoeken.

Ik zelf heb ook vaak zwaar spul. Maar dit jaar helemaal niets omdat ik dit jaar in een buurt ben, waar het veel te smal en te weinig ruimte is om zwaar spul af te steken. Waneer leren mensen nu eens na te denken voor men iets onderneemt?

ikki

Registered User
Het was een super blok helaas is mijn filmpje mislukt maar het was zeerde moeite waard.
Er kwamen verschillende effecten uit het meeste was gouden regen en zilveren kometen.

Bovenaan