• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

2 juli vuurwerkshow vriezenveen

jeroen137

Registered User
zaterdag 2 juli is er een vuurwerkshow ter afsluiting van de feestweek in vriezenveen. (staat nog niet in de kalender) iemand meer informatie over deze show?

Ik vermoed dat het vuurwerk van Vriezenveen met de afsluiting van de kermis te maken heeft.
de kermis staat er namelijk van 28/06/2005 t/m 02/07/2005

Lokatie: Manitobaplein.

volgens mij ben je een beetje in de war met de datums jeroen |:( want zaterdag is het namelijk 1 juli want mijn moeder is dan jarig en de kermis is begonnen op 27 juni :D :P:w ;) :D :r :p :) ;( :9 ]:) :7 :*

Maakt niks uit. Verander 2juli in 1 juli en het is weer helemaal goed. Lokatie is achter het gemeentehuis.

programmafeestweekvriezenveen(Custom)-border.JPG

bedankt

Ik heb hem gelijk op de kalender van 2006 gezet,
Je kunt hem HIER vinden

Laatst bewerkt:
Ik ben er net even wezen kijken, maar het is een consumentenshow:'( En wat er tot nu toe uit de vrachtwagen is is ook niet veel.:'(

Back
Bovenaan