2 januari - En toen was het voorbij...

golden eye

Registered User
Bij mij is het met de jaren ook wel wat minder geworden.
Tuurlijk baal ik dags erop, maar ben altijd blij dat alles zonder problemen de lucht in is gegaan!

De diverse forums helpen je de eerste weken van het jaar wel door. Zelf kom ik dagelijks op FPM, zo houd ik alle ontwikkelingen in de gaten. Zelf ga ik nooit naar shows toe, in het verleden wel een aantal keren naar scheveningen geweest.

Het 'echte' vuurwerk seizoen begint bij mij net na de bouwvak, in die tijd ga ik gerichter zoeken en kijken op de forums. Ook kijk ik dan geregeld op de site van Loots (baarle), die heeft soms aparte en verrassende aanbiedingen.

Al met al, naarmate je ouder word, word de DIP ook minder. Wij verwachten over een week of 4 ons eerste kleine, dan gaat je leven er ook anders uitzien!
Maar 1 ding veranderd nooit volgens mij, het kruit blijft door de aderen stromen!

Golden eye

Laatst bewerkt:

joszie

Zilveren Member
Dit jaar geen tijd voor een dip. 1 Januari 's avonds naar het vliegveld om naar de uk te gaan. Dus dit jaar niet nog 2 weken in koud en nat Nl oude vuurwerkresten zien liggen. De uk zal prachtig schoon zijn :)

DeejayTim

Registered User
Dit jaar geen tijd voor een dip. 1 Januari 's avonds naar het vliegveld om naar de uk te gaan. Dus dit jaar niet nog 2 weken in koud en nat Nl oude vuurwerkresten zien liggen. De uk zal prachtig schoon zijn :)

Haha inderdaad, daar in de UK mag je alleen op eigen grond stoken :p

Pyrohond

Registered User
Hoi, ben al een tijdje aan t lezen hier af en toe voor reviews over producten voornamelijk. Toen ik dit zag me toch maar aangemeld zodat ik even kan reageren. Jaren geleden besefte ik dit ook. Je steekt alles in een paar dagen af en dan is het voorbij. Totdat ik zoiets kreeg van; maar wacht eens even. Waarom doe ik dit mezelf aan. Ten eerste alles in een keer voor honderden euro's afsteken is TOO MUCH of something. Toen heb ik voor mezelf besloten niet eens meer veel om oud en nieuw te geven maar gewoon mijn vuurwerk kopen en afsteken over het hele jaar. Ja, je leest het goed HET HELE JAAR DOOR steek ik vuurwerk af en het bevalt me PRIMA. Ook steek ik niet potten tegelijk af, maar maak er simpelweg singelshotjes van en steek ze ze af op een rustig plekje. Of af en toe in de achtertuin. Ik vind het massaal afsteken van vuurwerk op 1 dag ook miilieuvervuiling.

Ook zeer herkenbaar,alleen heb ik het op 1 januari.Half brak mijn bed uit kruipen en dan half verdwaast naar het jaarlijkse skispringen kijken.Even een paar uur recht trekken en dan de grootste rotzooi buiten opruimen.2 januari voel ik mij meestal beter en denk, we gaan er weer voor het nieuwe jaar.

Bovenaan