2'' Fanshape Bonbridge

reuzenkind

Registered User
Zie topictitel; 2'' Fanshape Bonbridge

Bonbridge=Alpeco, en aangezien de andere bonbridge verkopers retailers zijn, lijkt het mij dat je toch echt bij Alpeco moet zijn betreffende dit blok.

reuzenkind

Registered User
Om Ivanhoe maar even te quoten:

Ivanhoe
Sat 20-11-2004, 09:20

sinomax = bonbridge = alpeco

Vraag me niet precies hoe het juridisch zit, maar het zit uiteindelijk allemaal in 1 hand, namelijk de hand van de heer Zhang. Sinomax is dacht ik de officiele Belgische imorteur va het Bonbridge vuurwerk.
[sub]bron: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/archive/index.php/t-2036.html[/sub]

Waar jij het dus over hebt Remio is een retailer die z'n vuurwerk haalt bij Alpeco of Sinomax, niets meer en niets minder.

Laatst bewerkt:

remio

Registered User
ik had het over sinomax, en inderdaad hebben die dan dezelfde eigenaar. maar als ik het zo lees wou het personeel van alpeco dit blok niet verkopen door veiligheidsredenen( net al shells!!!) en dus snap ik dat hun de handen eraf trekken als zoiets wel op de markt komt. dat het dan via sinomax of een retailer komt kunnen hun niks aan doen.

er zijn ook bonbridge shells op de markt, dat kan je ook niet per se aan alpeco weiten, bedoel dus dat er meer wegen zijn die naar rome leiden:blink1:

Laatst bewerkt door een moderator:

mvd

Registered User
Dit blok heb ik ook gekocht voor te proberen hier een foto van de buitenkant/doos

0001259zv0.jpg

ze broc ski²

Registered User
wat heeft alpeco hier mee te maken:S alpeco maakt dit soort blokken egt niet ofzo, die handelaar zal het wel gelijk uit de fabriek o.i.d. gekregen hebben. wat wil alpeco doen? politie bellen ofzo? serieus man jullie doen alsof alpeco baas is over de verkoop van bonbridge spullen:S

Tony

Administrator
Medewerker
wat heeft alpeco hier mee te maken:S alpeco maakt dit soort blokken egt niet ofzo, die handelaar zal het wel gelijk uit de fabriek o.i.d. gekregen hebben. wat wil alpeco doen? politie bellen ofzo? serieus man jullie doen alsof alpeco baas is over de verkoop van bonbridge spullen:S

Alpeco is niet de baas over Bonbridge, maar Bonbridge wel over Alpeco.
Alpeco is hun uithangbord wat betreft produkten voor Belgie, Nederland en een gedeelte Frankrijk. Vaak worden produkten door de mensen van Alpeco beoordeeld en hun mening is meestal bindend.

En dan heb ik een vraag. Schrijf aub gewoon Nederlands.
Woorden als EGT = ECHT zien we hier liever niet.

Bovenaan