Mokum-pyro
Registered User
t scheelt toch al 50 eurotjes!
dusja toch al mooi meegenomen
dusja toch al mooi meegenomen
Mokum-pyro zei:t scheelt toch al 50 eurotjes!
dusja toch al mooi meegenomen![]()
kruitsnuiver zei:het moeten wel allemaal de zelfde blokken zijn.
anders krijg je geen korting![]()
Mokum-pyro zei:arg dat meen je niet. nou ik zeg gewoon ik wil er 5, maar dan wel voor 120 de stuk, komop. koop er genoeg. wil nou wel is een klantengroep omhoog
Thundah zei:Volgens mij hoeven het niet dezelfde blokken te zijn hoor.
En anders heb je zowiezo nog de 10% korting voor alle stukverkoop tot eind september.
Mattenfreak zei:Dan heb jij deze post niet gelezen denk ik:
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showpost.php?p=59417&postcount=3
:w
Thundah zei:Volgens mij hoeven het niet dezelfde blokken te zijn hoor.
kruitsnuiver zei:100% van welhad even alpeco een mail gestuurd met die vraag namelijk. als antwoord kreeg ik ''geld alleen bij aankoop van 3 dezelfde blokken''
kruitsnuiver zei:het moeten wel allemaal de zelfde blokken zijn.
anders krijg je geen korting![]()
MichelAngelo zei:Vroeger, in de tijd voor KVK kreeg je dan 30% korting ipv 10 %.
Vind zo'n percentage ook eigenlijk een aanfluiting.
Of ze zijn echt krenterig geworden of je moet beter onderhandelen.![]()
jetztgehtslos zei:je kan wel vragen of er nieuwe blokken binnen zijn, maar misschien is het handiger om na te gaan of brussel de verkoop van producten met KVK al vrij gegeven heeft.
jetztgehtslos zei:je kan wel vragen of er nieuwe blokken binnen zijn, maar misschien is het handiger om na te gaan of brussel de verkoop van producten met KVK al vrij gegeven heeft.
remio zei:misschien heb IK wat gemist, maar wat word hiermee bedoelt? zoals ik het lees mag er dus geen vuurwerk MET KVK verkocht worden door alpeco......
gegroet