2,5inch blokken (alpeco)

Proost 2006

Registered User
Vraagje: Hoe hoog schieten die 2,5''/3'' blokken?
En is er een groot verschil in hoogte bij een losse 3'' shell of een kogel uit een sierblok van bijv. 2''/3''?

Luna 1337

Registered User
ga er maar vanuit dat 2 inch zo +/- 55 meter hoogte haalt en 3inch iets van 60 a 70 ,dit verschilt per blok maar bij de grotere blokken vanaf 3inch staat dit echter aangegeven op de doos :w

Proost 2006

Registered User
Luna 1337 zei:
ga er maar vanuit dat 2 inch zo +/- 55 meter hoogte haalt en 3inch iets van 60 a 70 ,dit verschilt per blok maar bij de grotere blokken vanaf 3inch staat dit echter aangegeven op de doos :w

Oke bedankt.
Opzich een beetje laag van die 2 inch als je nagaat dat een gemiddelde pot 250gr ook wel de 40 meter haalt. Maargoed, te hoog gaat weer tenkosten van het effect.

splivvid

Registered User
Is idd een hele mooie, staat ook op mij lijstje, maar dr zijn er nog meer die ook heel mooi zijn zoals de silver , blue en multicolor peony

3307

Registered User

Luna 1337

Registered User
je zou dit blok zelf met eigen ogen moeten zien,filmpjes zeggen niks,geven alleen een indruk,als je het zelf meemaakt hoor je de knallen en zie je echt hoe groot ze zijn,dus ga er nou niet vanuit dat ze klein zijn integendeel.
maarja tis zeker een mooi blokkie had em afgelopen jaar ook alleen bij mij schoot deze wat sneller :w

3307

Registered User
Luna 1337 zei:
je zou dit blok zelf met eigen ogen moeten zien,filmpjes zeggen niks,geven alleen een indruk,als je het zelf meemaakt hoor je de knallen en zie je echt hoe groot ze zijn,dus ga er nou niet vanuit dat ze klein zijn integendeel.
maarja tis zeker een mooi blokkie had em afgelopen jaar ook alleen bij mij schoot deze wat sneller :w

Ik heb het niet over de grootte van de effecten. Ik heb het over de uitwerking van de effecten. Ze zijn niet mooi rond. Althans, niet op dat filmpje dus.

sjemmie

Registered User
3307 zei:
Ik heb het niet over de grootte van de effecten. Ik heb het over de uitwerking van de effecten. Ze zijn niet mooi rond. Althans, niet op dat filmpje dus.

Ben het eiegelijk zeer eens met dhr. 3307. Vond de uitwerking van de peony's een beetje tegenvallen. Dit dan ten opzichte van de ronde vormen.

Maar moet dhr. Luna 1337 eveneens gelijk geven. Film en Werkelijkheid echt even apart houden graag.
Het is absoluut niet te vergelijken. De 2,5inch blok geeft bij de burst knal echt een giga dreun, stond er zelf ook van tekijken.

Conclusie: Top blok, Top prijs, Top 2006-2007!!

mvg,

Sjemmie

baqwa

Registered User
eey

ik zat even te zoeken en zag op utbunkertje dat ze per stuk 145 euro zijn en per 3 zijn ze 130,5euro (36 schots 2,5 inch color peony with tail en de red peony with silver beese mine)

Voor meer korting daar kan je niks over zeggen dan moet je echt naar alpeco gaan en daar gaan vragen.:w

Bovenaan