2,5inch blokken (alpeco)

shinji

Moderator
Medewerker
Hier is geen bericht over. Xavier post een bericht op het forum, als alles in orde is, overigens zijn er vooral problemen met klasse 1.3.

remio

Registered User
mmmm ok, beetje vreemd toch. zullen dan nu zat mensen zijn die richting alpeco zijn gegaan of wouden gaan en dan te horen krijgen dat ze zelfs met kvk niets mee kunnen krijgen;(

lijkt me toch info waar een apart topic voor zou moeten zijn geopend toen dat bekend werd.........

gegroet

FB fireworks

Registered User
Welke afstand is te adviseren bij dit blok al je hem helemaal ingraafd, Nou niet echt helemaal maar net 5 cm er boven dan nog.

En Daar nog bovenaan zand zakken omheen.

Welke afstand is dan aan te raden.

Want ik dacht zo van als je hem helemaal ingraafd ( harde grond 5 cm er

bovenuit met zandzakken) Dat er bij een ontploffende shell als die in het blok
onploft dat de pijpen niet weg vliegen.

En mijn vraag luit daarop ook : Blijft het blok gewoon dan staan in de keul? ( stevig vast )

Vliegt de grond niet weg?

Krijg je dan een krater?

En Wat voor afstand is er dan aan te raden?

FB fireworks

sjemmie

Registered User
En wat als de shell op 1meter boven de grond ontploft...

Heb je dan voor niks het gemeente perkje om zeep geholpen met je giga keulen*??

*= kuil cq krater.

henk39

Registered User
FB fireworks zei:
Welke afstand is te adviseren bij dit blok al je hem helemaal ingraafd, Nou niet echt helemaal maar net 5 cm er boven dan nog.

En Daar nog bovenaan zand zakken omheen.

Welke afstand is dan aan te raden.

Want ik dacht zo van als je hem helemaal ingraafd ( harde grond 5 cm er

bovenuit met zandzakken) Dat er bij een ontploffende shell als die in het blok
onploft dat de pijpen niet weg vliegen.

En mijn vraag luit daarop ook : Blijft het blok gewoon dan staan in de keul? ( stevig vast )

Vliegt de grond niet weg?

Krijg je dan een krater?

En Wat voor afstand is er dan aan te raden?

FB fireworks

Zo dit wordt wel echt Off-topic, maar kan het niet laten om op bovenstaande toch te reargeren.

gelet op je uitspraken heb ik maar 1 advies voor jou, en dat is :

blijf er alsjeblieft van af, er is genoeg info op het forum te lezen hoe het een en andere (veilig) zou moeten.

wel nog ff een tip ;) je kunt wel gaten gaan graven alvast, doe dat dan maar in de zandbak, en neem je emmertje en zeefje, en vormpjes maar mee.

veel plezier in de zandbak:w

Laatst bewerkt:

Denendo

Registered User
Na deze wijze woorden van Henk 39,wordt het volgens mij nu eens tijd om het weer eens over de 2.5" blokken van Alpeco te gaan hebben...|:(

@ FB fireworks....
Dit soort vragen stel je de volgende keer maar in het topic Wetgeving en veiligheid

ONTOPIC !!!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan