2" 25s 2stage flower with thunder

Mattenfreak

Registered User
Ik ben benieuwd hoe lang dit blok duurt... Het is fan-shaped, maar is dat in 10/15 seconden weg ofzo? Filmpje is wel relaxed als dat kan idd...
Het is deze:

22Alpeco_135_.jpg

FabianH

Registered User
Is er een filmpje??

Ben ook zeer benieuwt naar dit blok. Mede door de lage prijs van slechts 80 euro! Dit voor 2". Dus ook zeer benieuwt naar duur en de hamvraag:

s'r een filmje?

Groet!

PeterVuurwerk

Registered User
het is volgens mij niet helemaal 2 inch...dat 2 stages betekend geloof ik dat er uit 1 zo'n shell 2 boeketten komen. daarom is de prijs ook aan de wat lagere kant.

zoiets moet het wezen (niet zeker)

Titan

FPM Hangouderen
Wordt wel eens de commetaar bij de foto's gelezen?? ;)

art. 22011 : 2" 25 shots 2 stage flowers with thunder
prijs : 80 euro
effect : 50mm mortierbatterij in waaiervorm met peony en palm boeketten met een finale van titanium salute

kees

Registered User
Er heeft eens een filmpje ( volgens mij gemaakt met gsm met camera ) op de site gestaan, de effecten zijn minder dan je van 2 inch zou verwachten. de duur van het blok is rond de 17 seconden.

Anthony_bomb.

Registered User
kees zei:
Er heeft eens een filmpje ( volgens mij gemaakt met gsm met camera ) op de site gestaan, de effecten zijn minder dan je van 2 inch zou verwachten. de duur van het blok is rond de 17 seconden.

Klopt , dat was begin dit jaar :)

greetz
Anthony bomb

djara

Registered User
djara zei:
dat filmpje heb ik denk ik nog !

het wordt geschoten in salvo`s ! volgens mij iets van 5of 6 als ik het goed had !

maar het gaat super snel ! eignelijk te snel om er echt van te genieten ! tis wel een groot effect !

groeten djara

djara

Registered User
Firework-boy zei:
Als je hem nog hebt, post hem dan aub :)
Ik denk dat je er veel mensen plezier mee doet.

okeej maar het kan wel ff duren !

en dan moet ik nog uitvogelen hoe is hem op de site kan zetten !
(kben niet echt zo`n computer held )

groeten djara

whistle

Registered User
Er komen inderdaad meerdere boeketten uit een shell. De boeketten zijn wat aan de kleine kant en de burstknallen stellen niets voor.
Er zijn dus geen effekten op meerdere niveau's, wat de term "Two Stage" overigens wel meestal inhoud.
Het enige wat spectaculair is, is het afschieten.
De Thunders deden het bij het ene blok beter dan bij het andere. (ik heb er meerdere gezien) Bij de een zaten er 5 en bij de andere maar 2.
Dan meegenomen dat hij hooguit 20 sec. duurt zal ik hem voortaan laten liggen en iedereen adviseren hetzelfde te doen.
Staar je vooral niet blind op de indrukwekkende 2" pijpen.

Doe ermee wat je wilt !!!!!

groet

djara

Registered User
whistle zei:
Er komen inderdaad meerdere boeketten uit een shell. De boeketten zijn wat aan de kleine kant en de burstknallen stellen niets voor.
Er zijn dus geen effekten op meerdere niveau's, wat de term "Two Stage" overigens wel meestal inhoud.
Het enige wat spectaculair is, is het afschieten.
De Thunders deden het bij het ene blok beter dan bij het andere. (ik heb er meerdere gezien) Bij de een zaten er 5 en bij de andere maar 2.
Dan meegenomen dat hij hooguit 20 sec. duurt zal ik hem voortaan laten liggen en iedereen adviseren hetzelfde te doen.
Staar je vooral niet blind op de indrukwekkende 2" pijpen.

Doe ermee wat je wilt !!!!!

groet

w8 ff kheb het filmpje er ff bijgehaald en bekeken! de omschrijving is 2003 75 mm mines !!!

dus met andere woorden ik DACHT dat ik hem had !
maar mischien is het een beetje hetzelfde ??

groeten djara

rocket

Registered User
mm jammer had dit blok willen kopen maar vind 17 sec wel erg kort, dan ga ik wel voor de mixed emotions die heeft immers ook salutes ;)

Cakey

Registered User
Ik had toevallig het filmpje nog op de computer staan, ik geloof dat deze het is.

Filmpje: Mines (3 inch, 4 mb)

Ongeveer 17 seconden én een salute finale.

Edit: Dit is niet het filmpje waar dit topic over gaat!! Het filmpje is van een onbekend merk, mijn excuses.

Laatst bewerkt:
Bovenaan