kees zei:Er heeft eens een filmpje ( volgens mij gemaakt met gsm met camera ) op de site gestaan, de effecten zijn minder dan je van 2 inch zou verwachten. de duur van het blok is rond de 17 seconden.
Anthony_bomb. zei:Klopt , dat was begin dit jaar
greetz
Anthony bomb
djara zei:dat filmpje heb ik denk ik nog !
het wordt geschoten in salvo`s ! volgens mij iets van 5of 6 als ik het goed had !
djara zei:dat filmpje heb ik denk ik nog !
het wordt geschoten in salvo`s ! volgens mij iets van 5of 6 als ik het goed had !
Firework-boy zei:Als je hem nog hebt, post hem dan aub![]()
Ik denk dat je er veel mensen plezier mee doet.
djara zei:okeej maar het kan wel ff duren !
en dan moet ik nog uitvogelen hoe is hem op de site kan zetten !
(kben niet echt zo`n computer held )
groeten djara
kijk ff op www.zippyvideos.com daar snap ik het zelfs :wdjara zei:okeej maar het kan wel ff duren !
en dan moet ik nog uitvogelen hoe is hem op de site kan zetten !
(kben niet echt zo`n computer held )
groeten djara
whistle zei:Er komen inderdaad meerdere boeketten uit een shell. De boeketten zijn wat aan de kleine kant en de burstknallen stellen niets voor.
Er zijn dus geen effekten op meerdere niveau's, wat de term "Two Stage" overigens wel meestal inhoud.
Het enige wat spectaculair is, is het afschieten.
De Thunders deden het bij het ene blok beter dan bij het andere. (ik heb er meerdere gezien) Bij de een zaten er 5 en bij de andere maar 2.
Dan meegenomen dat hij hooguit 20 sec. duurt zal ik hem voortaan laten liggen en iedereen adviseren hetzelfde te doen.
Staar je vooral niet blind op de indrukwekkende 2" pijpen.
Doe ermee wat je wilt !!!!!
groet
Hé bedankt man. Hij is best mooi, maar duurt te kort voor het geld wat je er voor moet betalen. En het is ook geen 2 inch zo te zienCakey zei:Ik had toevallig het filmpje nog op de computer staan, ik geloof dat deze het is.
Filmpje: Mines (3 inch, 4 mb)
Ongeveer 17 seconden én een salute finale.
Geen dank :7