19's assortiment

FPM ProductBOT

Registered User
Z05B_Original_BE_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over 19's assortiment[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]Z05B[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 17,50[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]19 Schots 6 cake assortiment. Zena vuurwerk klassieker.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Palm Tree

Registered User
heb een aantal van mijn projecten gefimd met een combi van batterijen uit deze serie:

blijf het 1 van de beste serie's van original vinden!!
komen er dit jaar zeker weer bij

brooklyn

Registered User
de etiketten altijd het enigste interessante van deze cakes gevonden, maar daar koop ik geen cakes voor.. De effecten vind ik zo slordig uitgewerkt van deze cakes. Nooit gesnapt waarom ze een tijd de hemel in werden geprezen, en toen opeens hoorde je er vrijwel niks meer over. Oorzaak!?... waarschijnlijk de Warrior collection, welke ik zie als de geperfectioneerde versie van deze.

Hoop dat de nieuwe Z05's een stuk beter zijn, en de W.C. als referentie is genomen.

Laatst bewerkt:

golden eye

Registered User
Wat ik slordig vind bij de nieuwe serie, is dat waar de visco overgaat in quickfuse, deze niet afgetaped is. Je ziet de lontjes nu gewoon zitten in het quickfuse. Dit kan toch ook gevolgen hebben als er vonk overslag is, of zie ik dit verkeerd?
Het enige voordeel wat ik er in zie, is dat je zeer simpel via het reservelont kan doorverbinden. Je steekt de hoofdlont van de volgende cake gewoon in het quickfuse.
Ik ben benieuwd naar deze cake in zijn nieuwe vorm, is wel erg compact geworden. Maar de afmetingen willen meestal niks zeggen. En ja, ik tape de lontjes af bij de overgang, voor de veiligheid!

Golden Eye

BillyF

Registered User
Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom men deze cakes de hemel in prijst.
De cakes doen qua effect zeker onder aan de Nederlandse 19 shots varianten en de prijs vind ik nou ook niet echt interessant.
Hopelijk doen ze ooit iets met de 25 gram per tube regeling m.b.t. deze potjes.
Dan zou je daar leuke potjes mee kunnen maken, maar voor nu, nee ik pas.
Waarom zou ik deze potjes kopen als ik in Nederland 12 19shots potten kan regelen voor minder geld?
Doe iets met die nieuwe regeling zou ik zeggen.

edje30

Registered User
De nieuwe cakes die dit jaar zijn binnen gekomen hebben een kortere tube waardoor het effect lager komt ze hebben ook de effecten voller gemaakt.
wat betreft de visco en quickfuse dit heeft te maken met het doorverbinden van de cakes, en de cakes hebben ook een plak laag onder de eerste foliewikkel zitten zodat de cakes aanelkaar gemaakt kunnen worden voor de stabiliteit.
dit is hetzelfde principe als de 4 seasons van rubro.

Bovenaan