1990-1991 Intertoys - Woerden

Dim

Product Beheer
Medewerker
Re: 1990-1991 Intertoys Woerden

Oke, nog een toetje na een geweldig leuke tijd!
Een folder van 24 jaar geleden!!!

Dit is voorlopig de laatste folder die ik online zet, we gaan druk bezig zijn met het scannen van folders die we van de verschillende forum members hebben gekregen!!! Eind van het jaar is het plan om 2 folders per dag online te knallen. Om de laatste 2 maanden van het jaar te vullen moeten we dus zeker 122 folder online klaar hebben staan!! Een leuke en haalbare uitdaging!

Enkele feitjes over deze folder:

- 200ste folder in onze database!
- Check de veiligheidstips eens op de eerste pagina (Vuurpijlen).
- Folder samen met een aantal andere juweeltjes van vroeger van een forumlid hier gekregen, waarvoor dank!
- Grijze lonten!
- VROEGAHHH!!!

joszie

Zilveren Member

Vet! Echte nostalgie. Wordt helemaal enthousiast van dit vuurwerk . Veel pakkethes en losse items zijn de spullen waar het voor mij mee begon!

alfabroer

Registered User

Het verrassingspakket surprise kan ik me nog goed herinneren! Als ik mij niet sterk vergis was dit wel 1 van de eerste pakketten die ik mij bewust kan herinneren. Ik weet nog dat ik me enkele dagen verlekkert heb hieraan, volgens mij alleen om te gaan slapen mijn ogen hieraf gehaald... en ja de kwaliteit was dermate slecht dat het behoorlijk teleurstellend was, het leukste bleek toch het setje fluitpijltjes in het midden van de doos!

Bassiefireworks

Registered User

WOW, geweldig materiaal Dim. Ik ben dan pas 22 maar ik weet nog heel goed uit mijn jeugd toen ik een jaar of 8/9 was dat je nog romeinse kaarsen los of per 2 kocht. Dat je zo'n sierpakket kocht en je je helemaal de man voelde. Die labels alleen al, wat vind ik het jammer dat ik die tijd niet met volle bewustzijn heb meegemaakt want dit is echt schitterend. 6 grondbloemen ook voor 2 gulden 25, prachtig die oranje of roze dingen die tenminste echt lang spinde. Hulde voor deze upload!

3fire3boy3

Registered User

Leuk om te zien deze folder. Kom zelf uit Woerden, geboren en getogen.
Was toen om precies te zijn 1 maand oud.
Had het denk ik toch wel graag meegemaakt dat vuurwerk. Wat een wereld van verschil met het vuurwerk van tegenwoordig.

H@ppiness

Registered User

Hoi Dim, top die folders pure nostalgie. Het verzacht de pijn van had ik maar iets bewaard vroegâh wel een beetje.:tounge:

Bovenaan