150 schots colorful world

Keezz

Registered User
alle 2 de lonten zijn viscolont bij de mijne, dus ik steek er gewoon maar 1 aan, dan doet ie het wel neem ik aan.. 8)

Son-T

Registered User
Ik zou dan het lontje nemen die bij de kleine diameter buizen ligt...
Als ik goed kijk dan is het lontje rechts voor de grote buizen ...Hij zal dan achterste voren beginnen als je die aansteekt.(win)

polderburg

Registered User
eigenlijk stom om over zoiets gevaarlijks een grap te maken
kijk ermee uit op dat filmpje van ikke zie je de helft van de doos
gaat per 10 de lucht in

Luchtwolf

Registered User
Mij is verteld dat er 2 lonten aanzitten, mocht de ene het niet doen of niet helemaal opbranden zit er een tweede reserve lont aan.
Ik heb mijn blok nog niet helemaal geïnspecteert, hij ligt nu op een veilige plek en ik haal 'm 31 december op.

Rony71

Registered User
Zeker een mooi filmpjuh Joey, bedankt, nu weet ik ook wat ik in huis (garage) heb.
En over de lont, ik zou zelf ook de lont nemen naast de waarschuwing.
Ik haal zelf ook altijd de folie van de blokken af, ik vraag mij enkel af of dit wel nodig is.
Naar mij ervaring remt het eerste schot daardoor een beetje af.

Joey

Registered User
Het folie moet je altijd laten zitten.

Zoiets remt het schot heus niet af, tenminste niet dat zichtbaar is.

Jeff

Registered User
Het folie moet je altijd laten zitten.

Zoiets remt het schot heus niet af, tenminste niet dat zichtbaar is.

Tenzij er op de batterij staat dat je het moet verwijderen. Sommige batterijen zijn voorzien van een wat hardere laag folie.

ruudafca

Registered User
wat een super mooi blok was dit. het filmpje dat hier op de site staat valt in het niet als je dit blok in het echt heb meegemaakt.(spinny)

Keezz

Registered User
dat wou ik ook zeggen.. (bigg) god wat een geweld, ik dacht af en toe wel dat ie het niet meer deed, omdat er wat pauzes tussen zitten.. maar indd, in het echt is ie veel mooier als op het filmpje.. (yes)

Bovenaan