150 schots colorful world

Rony71

Registered User
Volgens mij kan het geen kwaad dat hij op zijn kop heeft gelegen.
En 170 euro is niet teveel, ik had er vorig jaar 175 voor betaald.
Overigens een TOP blok!

mascleta

Registered User
ik heb m voor 150 euries. ik ben benieuwd hoe hij in het echt is ! vooral die finale salute

Laatst bewerkt door een moderator:

Viva la Bang

Registered User
Mijn buurman had de Colorful World van BKV. Wat een fantastisch blok!
Heerlijk. Was de topper van vannacht!
Er zaten ook salutes in verwerkt, echt een topblok. Volgend jaar twee van deze en ik ben klaar. Kan ik na tien minuten weer naar binnen, ipv 02.30 zoals vanancht......Iets teveel ingekocht haha.

Laatst bewerkt:

Dcrack

Registered User
Dit jaar was de Colorful world anders dan op de filmpjes die ik overal gezien heb.
Er zaten 5 verschillende effecten in. die schoot ie in salvo's van 10 en dan 3x de verschillende effecten achter elkaar. Wat moelijk uitgelegd, maar het filmpje komt morgen wel..
Totaal 30x Salutes:nuts: Je voelde de knallen gewoon serieus door je lichaam gaan:love:

Dreek

Registered User
Dit jaar was de Colorful world anders dan op de filmpjes die ik overal gezien heb.
Er zaten 5 verschillende effecten in. die schoot ie in salvo's van 10 en dan 3x de verschillende effecten achter elkaar. Wat moelijk uitgelegd, maar het filmpje komt morgen wel..
Totaal 30x Salutes:nuts: Je voelde de knallen gewoon serieus door je lichaam gaan:love:

Had hem ook dit jaar, hij was inderdaad anders dan op de filmpjes, beter dan op de filmpjes vond ik, met 3x die ti-salutes salvo's die langs kwamen:love:, heerlijk! Wat je zegt Dcrack die voelde je lekker dreunen ja:bigsmile:

Topper!

Gr.

brian the freak

Registered User

Kun je het filmpje nog posten? BVD

Deanliner

Registered User
zeeer mooi blok, dit jaar denk ik maar is halen. Ik heb nu al verschillende prijzen voorbij zien komen maar waar moet je nou precies van uit gaan?

XNeo2

Registered User
Die salutes zijn heerlijk!
In mijn mening ziet het blok er zeer mooi uit, brede effecten, veel crackling ook.

StevW

Registered User
heb deze doos 1 januari afgestoken ivm dichte mist en moet zeggen dat hij heel lekker knalt. ging een autoalarm af bij de auto die in de buurt stond. lekker tempo en luide knallen. ik had dan de 150s/ en vrienden hadden de 100s , 150s ,en de 200s.
stuk voor stuk geweldig.echt een aanrader. wil dit jaar meer hebben :)

Bovenaan