150 schots colorful world

Thundah

Registered User
Maar weet iemand nu al welke lont aangestoken moet worden

Jezus, mijn jongen, ik hoop voor je dat het allemaal is goed gekomen en dat je dit soort spul nooit meer aanraakt, want dit soort vragen zeggen eigenlijk al genoeg.

Laat ik het duidelijk stellen:
Je steekt het RODE lont aan, GROEN is voor elektrische ontsteking.

Als je het GROENE lont aansteekt krijg je ook niet eerst het einde, en de volgorde andersom ofzo, nee, dat is puur voor elektrische ontsteking, en dus een schietlont. ROOD is veilig, maar je behoort ze altijd te verlengen met een mooi stuk visco, just in case.

Maar, zoals ik al zei, als je dit nog niet weet hoor je het bestaan van deze blokken niet eens af te weten vind ik.

Sorcerer_lmb

Registered User
Jezus, mijn jongen, ik hoop voor je dat het allemaal is goed gekomen en dat je dit soort spul nooit meer aanraakt, want dit soort vragen zeggen eigenlijk al genoeg.

Laat ik het duidelijk stellen:
Je steekt het RODE lont aan, GROEN is voor elektrische ontsteking.

Als je het GROENE lont aansteekt krijg je ook niet eerst het einde, en de volgorde andersom ofzo, nee, dat is puur voor elektrische ontsteking, en dus een schietlont. ROOD is veilig, maar je behoort ze altijd te verlengen met een mooi stuk visco, just in case.

Maar, zoals ik al zei, als je dit nog niet weet hoor je het bestaan van deze blokken niet eens af te weten vind ik.

normaal gezien vind ik je reactie erg op plaats hoor...maar als je heel ff had gekeken op pagina 1 had je namelijk gezien dat het blok uit 2 RODE lonten bestond, en dus niet 2 verschillende kleuren.

Het lont bij de gebruiksaanwijzing was zowieso goed...

Thundah

Registered User
normaal gezien vind ik je reactie erg op plaats hoor...maar als je heel ff had gekeken op pagina 1 had je namelijk gezien dat het blok uit 2 RODE lonten bestond, en dus niet 2 verschillende kleuren.

Het lont bij de gebruiksaanwijzing was zowieso goed...

Daarom zeg ik dat je altijd moet verlengen met een net stuk visco, en het blok niet de andere kant op gaat. ;)

Walto

Registered User
Wat een top blok was dit! :)

echt topper, dit is het blok na afloop :p
dscf4428oa0.jpg

Sorcerer_lmb

Registered User
uhhhhh nee film zelf nooit. er is wel gefilmt door mensen met een mobieltje maar dat is natuurlijk nooit zo mooi als met je camcorder.

aangezien blijkbaar niemand het heb opgenomen, zou jij dan dat digitale filmpie van die telefoon kennen fixen...misschien valt het allemaal nog mee, maar die maat van me heb het dus ook niet opgenomen hoor ik net van hem :(

Walto

Registered User
Ik bedenk me net dat ik een stukje van dit blok wel op film heb staan, niet denderende kwaliteit, maar ik ga er even achteraan ;)

Walto

Registered User
Ik heb even m'n foto en film materialen doorgezocht, en nou zie ik dat ik hem 2 keer een klein stukje heb gefilmt. 2 buren hier hadden hem namelijk allebei..

In het 1e filmpje is er eerst een schrale 100k, en daarna begint het blok. Niet heel denderend gefilmd, maar geeft wel een indicatie. (grootte: 320 * 240 pix.)

Het 2e filmpje is gemaakt met me telefoon (W800i) (grootte: 176 * 144 pix.)

filmpje 1
filmpje 2

Laatst bewerkt:

Sp@cem@n

Registered User
Ik heb dit blok ook kunnen bemachtigen. Het blok heeft op kop gelegen, kan dit kwaad? Ik weet dat het bij mortierblokken kwaad kan maar heb bij deze geen idee eigenlijk.
Heb er €170,- voor betaald, is dit het waard?

Bovenaan