15.000 Members

Status
Niet open voor verdere reacties.

Feuerwerk

Registered User
Proficiat....nu zie je maar weer dat de site door vele gewaardeerd en bekeken word!

PS; voor de crew een "cake" met 15.000 kaarsjes?

Vavoom

Registered User
Over 2 weken is dit weer over en kunnen we weer relax het forum lezen zonder al die gekke posts. Want vergeet niet in Februari gaan we al weer volop aan de slag met bijvorbeeld Fallas. Ik ga proberen een mooi trailer te maken om iedereen in de stemming te krijgen voor het komende feest.

Ook is Vinie nu al druk bezig met echte oude show films te maken. Hier zal je shows zijn uit de jaren 90 die hij samen met maatje The Undertaker gefilmd hebben. Binnenkort hiervan de trailer.

Uiteraard ook van harte.
En inderdaad is het over een paar weken (gelukkig) weer een stuk rustiger op de site, zodat er weer serieuzer gepost wordt.
Mooi vooruitzicht trouwens, die shows van vroeger.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
ik heb een aantal mooie oude shows digitaal gemaakt.
die zeker de moeite waard zijn om nog eens te bekijken.
toen gingen er nog dikke cilinder de lucht in in NL.

Royal_8

Registered User
Gefeliciteerd met het halen van de 15.000 members..
Geweldig dat jullie het nog is gelukt om dit aantal voor 31 december te halen.
Nu op de naar 20.000 of toch voor de 30.000 !!

Royal_8

Laatst bewerkt door een moderator:

PuRitY

Registered User
Gefeliciteerd FPM juilie hebben zeker een goeie site maar hoe meer actief de site is hoe meer mensen er heen gaan. Maar dat niet alleen het gaat er ook om dat het nu december is he :p iedereen word weer vuurwerkfreak in december en we willen toch een beetje kunnen zien wat we kopen in de winkels he. En daar hebben we bijvoorbeeld deze site voor. Heel erg bedankt FPM dat juilie alle members met plezier het vuurwerk laat bekijken. Ik wist eigerlijk helemaal niet dat er zulke sites bestoned als FPM maar toch is het werkelijk zo. Ik heb veel respect voor deze website. ik ben zelf ook webmaster geweest maar ik heb nog nooit zoon drukke site gehad met een forum die gemaakt is door iemand anders. Maargoed ik had ook wel andere onderwerpen dan deze site maargoed. Veel suc6 FPM ik hoop jiulie nog vele jaren tekunnen zien en natiurlijk de filmpjes.

Teletubbie

Registered User
Dat komt natuurlijk ook omdat het December is, iedereen zoekt wanhopig naar forum's voor zijn vuurwerk vragen. En dan zijn Avp en Fpm de bovenliggende fora's.

Succes in het volgend jaar, en mooi mijlpaal voor de directie incl medewerkers en 'friends' of Fpm voor het verschaffen van informatie.

stef

Member
Van harte mannen.
En nu maar hopen dat FPM zo'n danig begrip gaat worden zodat het Nederlanse VW ook in een hoger vaandel getild kan gaan worden.
Want met zo'n groot Forum moet je op een gegeven moment wel ergens de vinger in de pap gaan krijgen.
Ga zo door mannen (win)
Stef

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan