14th International Fireworks Symposium - Changsha, China

Tony

Administrator
Medewerker
Changsha-image.jpg

Programma: http://www.isfireworks.com/2013docs/Symposium-Schedule.pdf

Aansluitend aan het symposium word het LiuYang Fireworks Festival gehouden. Dit festival vind plaats 1 x in de 2 jaar. Openingsdag is vaak met veel muziek en nog meer vuurwerk, de 2de dag heb je een competitie tussen 2 Chinese en 2 Buitenlandse firmas en op de 3rde dag worden er nieuwe innovaties en kwaliteits? spullen geschoten.

Wat wekt mijn verbazing. Ik kreeg afgelopen week bericht van Chrystophe Byl (CBF Pyrotechnics) uit Belgie dat hij dit jaar uitgenodigd is om mee te doen aan de competitie. Wederom gaat onze Crystophy zijn kleine kunsten vertonen en het verre Oosten!

Wij wensen CBF Pyrotechnics dan ook al het succes van de wereld en neem aub de 1ste prijs mee naar huis. Dat zou pas een stunt zijn.

RedBaron

Registered User
Ja Christophe Byl doet het heel goed in de festivals in het verre Oosten. De shows van vorig jaar van hem waren heel erg goed! En dat voor een bedrijf uit het kleine België, top!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben ontzettend dankbaar dat ik CBF vsndaag in het verre oosten aaan het werk heb gezien. Cbf was als laatste aan de beurt en als je yengFung en Intentky voor je hebt dan weet je dat het weleens moeilijk kan worden. Voorals sls intently 1 nummer los gaat met single shots. Tranen in mijn ogen van geluk maar toen cbf klaar was had ik tranen en kippevel. Woe!

Chrystope, je mag trots zijn op jullie prestatie. Voor mij de nr1 pyromusical van het festival maar helaas spelen er weleens andere belangen waardoor de winnaar niet wint!

u8aba2es.jpg

y9eve9us.jpg

jyhy5usu.jpg

Son-T

Registered User
Christophe, gefeliciteerd met het behalen van je prijs.Leuk om te zien dat er bekenden zitten aan de andere kant van de wereld.
Ajaaaaaaaaaaaa!!!!!

RedBaron

Registered User
ik zag het net voorbij komen op Facebook. Gefeliciteerd met de zilveren plaats Christophe! Overigens vind de 15e editie van het ISF in 2015 plaats in Bordeaux, Frankrijk. Hier wil en ga ik zeker bij zijn!!

Firecrack-R

Registered User
Gefeliciteerd CBF! Ik heb jullie 1 keer aan het werk mogen zien in Geraardsbergen, en dat was de rit van 3 uur heen 3 uur terug zeker waard. Ben benieuwd naar de film!

Tony

Administrator
Medewerker
Ik ben onderweg van Beijing naar Nederland. Morgen even een dag met het gezin wat Pap is best lang weg geweest en straks vragen ze aan Moeders wie de man is die het vlees snijd :)

Maar Dinsdag is het weer volke bak en dan zal ik de shows van YungFeng, Intently en CBF voor de website maken. Het was wel een gedoe om de cameras goed neer te zetten dus ik hoop dat het er een beetje uitziet.

x-pyro

Registered User
Goede reis en hou je bagage in de gaten, want de mijne was zoek geraakt tussen Shanghai en Parijs. Wordt normaal vandaag nageleverd.
Mijn collega's van Pyragric krijgen hun show niet te zien? Spijtig, want mijn zilveren medaille was al voorzien van een lint met de Franse driekleur. "Het kan verkeren" zei ooit één jullie landgenoten :smiling:

Bovenaan