144 Zippers doorverbonden

joszie

Zilveren Member
Het ziet en hoort er grappig, maar zoals de filmer zelf aan aangaf, ze schieten wel alle kanten op, Zou er niet heel blij van worden als mijn buurjongen dit om 0.00 uur doet.

GMP82

Zilveren Member
vorig jaar zelf soortgelijk iets gemaakt. weet de naam vh product niet meer...
zat in klein lichtblauw doosje, werd als grondbloem verkocht, was afkomstig uit duitsland en was zo groot als een halve grondbloem, rood-wit gespikkeld als ik het goed heb en had nog grijs (niet gedraaid) lont.

had zeer leuk effect al was het wel wat link, zoals op bovenstaande film is te zien.

er moet filmmateriaal van zijn, moet ik ff aan een vriend van me vragen.

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
had zeer leuk effect al was het wel wat link, zoals op bovenstaande film is te zien.

Dit hebben we inderdaad op film staan, geen idee meer hoe het heet. Zal ff kijken of dat spul nog op de foto gezet had (denk het niet)

Poziloc

FPM Hangouderen
vorig jaar zelf soortgelijk iets gemaakt. weet de naam vh product niet meer...
zat in klein lichtblauw doosje, werd als grondbloem verkocht, was afkomstig uit duitsland en was zo groot als een halve grondbloem, rood-wit gespikkeld als ik het goed heb en had nog grijs (niet gedraaid) lont.

Waren het deze?

folderflowerbasket28.jpg

Sweet Laker

Registered User
Lijkt op die 403D, maar dan was het doosje blauw (soort van babyblauw) en het stukje vuurwerk zelf had het patroon van een CT en grijs lont eraan.

Z@P

Registered User
Leuk zeg, wel lijpe dingen. Jumping jacks die ik vroeger had stegen ook vaak op, mooie kwaliteit was het toen nog.

Sweet Laker

Registered User
Ik ga mijn rommelhok in, want ik zou zweren dat ik een doosje van die dingen bewaard had. Komt later deze week wel.

Dingen waren in Leiden gekocht.

GMP82

Zilveren Member
Bij welke winkel zijn die gekocht? want dat zijn echt een paar klassiekers uit de begin jaren 80

om precies te zijn bij feestvuurwerk.nl maar daar staan ze inmiddels niet meer op. Dat betekent óf dat ie door de voorraad heen is, óf dat ie bezoek heeft gehad. Werden meerdere kleine (duitse) producten verkocht als zijnde fop/scherts (wat het natuurlijk niet is).

Bovenaan